כשהם תחת השפעת אלכוהול: הישיבה של נתניהו עם הח"כים החרדים - שנדחתה

הישיבות הקדחתניות סביב חוק הגיוס נמשכו כל היום, וכעת מתברר כי הייתה אמורה להיערך פגישה של הח"כים החרדים עם ראש הממשלה אמש. אלא שחברי הכנסת היו מבושמים מאלכוהול עקב חג הפורים, והישיבה נדחתה לבוקר

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/03/24 20:11 טז באדר ב'

כשהם תחת השפעת אלכוהול: הישיבה של נתניהו עם הח"כים החרדים - שנדחתה
דרעי ונתניהו, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

הימים האחרונים היו גורליים במיוחד לציבור החרדי, עקב הדיונים האינטנסיביים סביב חוק הגיוס. היום (ג') הייתה אמורה להיערך ישיבת ממשלה לאישור טיוטת חוק הגיוס, שהתבטלה לבסוף. הטיוטה הובילה לכעס רב בין חברי הקואליציה, ובימים האחרונים ניסה נתניהו להגיע לפשרה בין המתווה אותו דורשים החרדים לבין מתווה מקובל יותר על חברי הממשלה האחרים. זאת ללא הצלחה.

הגיעו תחת השפעת אלכוהול - והישיבה נדחתה

אך כעת מתברר, כי ישיבה חשובה של חברי הכנסת החרדים יחד עם ראש הממשלה נקבעה אמש, ולא נערכה לבסוף מסיבה מפתיעה. על פי הדיווח של קובי דהן, הלשכה ניסתה לזמן את הח"כים החרדים אך הם היו מבושמים מאלכוהול עקב חג הפורים, ולכן לא היו מפוכחים דיים כדי להגיע, חלקם אפילו לא ענו לזימון.

על פי הדיווח, אחד מהח"כים אף הגיע ונרדם בכיסאו. בלשכת ראש הממשלה הבינו כי אי אפשר לקיים את הישיבה בתנאים אלה, והחליטה לדחות אותה לבוקר שלמחרת. השר אריה דרעי לא הגיב לפרסומים. לעומתו טען גולדנקופף כי נכח בפגישה האמורה.