מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

"אם לא אצורף לקבינט המלחמה תוך ימים - לא אשאר": האולטימטום של סער

יו"ר מפלגת הימין הממלכתי הודיע במהלך ריאיון כי אם לא יצורף לקבינט המלחמה יעזוב את הממשלה: "אמרתי לנתניהו - תחליט תוך ימים ספורים"

חדשות כיפה חיים ג'רבי, חדשות כיפה 16/03/24 21:41 ו באדר ב'

"אם לא אצורף לקבינט המלחמה תוך ימים - לא אשאר": האולטימטום של סער
סער , צילום: Yonatan Sindel,Flash90

פחות משבוע חלף מאז הודיע על פרישה ממפלגתו של גנץ והקמת מפלגת "הימין הממלכתי" והערב (שבת) סער מחריף את הדרישה לצירופו לקבינט המלחמה כחלק מפיצול מפלגתו. בריאיון שנערך עימו הערב בתוכנית פגוש את העיתונות אמר סער: "מה לא ברור? אין טעם להישארותי בממשלה בלי קבינט המלחמה. אמרתי לנתניהו - תחליט תוך ימים ספורים".

"מיום ליום של דשדוש אנחנו מתרחקים מהניצחון"

"אני חושב שמיום ליום של דשדוש אנחנו מתרחקים מהניצחון" אמר סער. "אני חושב שהיום מי שאחראי לי על ניווט המערכה זה קבינט המלחמה אין שום השפעה כמעט לקבינט הביטחוני. זה הפך לפרלמנט או כמו שאני קורא לזה סדנה לוויסות לחצים" בהמשך הוסיף סער: "אני אמרתי ביום שלישי בצורה הכי ברורה שאני תובע להיכנס לקבינט המלחמה ואם לא - אין שום טעם להישארותי בממשלה".

"ראש הממשלה צריך להכריע תוך ימים ספורים"

"ראש הממשלה צריך לקבל החלטה אמרתי לו גם את זה אתמול בפגישה אישית - השר גנץ מתנגד וראש הממשלה צריך להכריע תוך ימים ימים ספורים. אין שום טעם במריחה של זמן, הרי מה יקרה עוד שבוע שבועיים אם נמרח את הדבר הזה? - במלחמה כל יום קובע אני לא מאמין בכיוון הנוכחי, צריך לשנות כיוון".

סער הודיע בכנס פעילים: "דורש להיכנס לקבינט המלחמה"

כזכור, השר גדעון סער הודיע ביום רביעי האחרון על פרישתו ממפלגת המחנה הממלכתי יחד עם שלושת חברי הכנסת של תקווה חדשה. סער דרש להצטרף לקבינט המלחמה המצומצם ואמר בכנס פעילים: "אני מכבד את ידידי, נציגי המחנה הממלכתי בקבינט המלחמה, אך לצערי הם אינם מבטאים בו את הקול, העמדות והדגשים שאני הייתי מביא לשם. לכן, בשמכם, אני מביע פה את דרישתנו להצטרף לקבינט המלחמה ולהיות חלק מההשפעה על המדיניות".