מינוי היו"ר הסרוג של השרה סילמן ייבדק: הסיבה - הילדים בקשר זוגי

לאחר שמינתה את אהרוני נויבואר לתפקיד יו"ר רשות הטבע והגנים, ברשות החברות הממשלתיות יבדקו את המינוי לאחר שנודע על הקשר החברי בין השניים. בין היתר גילו כי בניהם של השניים יצאו וכי סילמן התארחה בביתו של נויבואר

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/03/24 19:09 א באדר ב'

מינוי היו"ר הסרוג של השרה סילמן ייבדק: הסיבה - הילדים בקשר זוגי
סילמן, המינוי ייבדק, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

בשבוע שעבר מינתה השרה להגנת הסביבה את אהרוני נויבואר לתפקיד היוקרתי של יו"ר רשות הטבע והגנים, זאת לאחר כהונה כמנכ"ל החברה לפיתוח גוש עציון. אלא שעתה המינוי ייבדק בידי רשות החברות הממשלתיות, זאת בעקבות גילוי כי השניים מיודדים, דבר שלא דווח לוועדת המינויים, כך מפרסם העיתונאי אמיר אטינגר ב"ישראל היום".

האירוח והקשר של הילדים

העיתון דיווח כי בין הסיבות שגרמו לבדיקה של הרשות נמצא גם קשר זוגי שמקיימים לכאורה ילדיהם של השרה והמנכ"ל המיועד. קשר זה לא מהווה את הסיבה היחידה וייבדק גם קשר חברי לכאורה שקיים בין משפחתה של סילמן למשפחתו של נויבואר, כאשר השרה אף התארחה בביתו לפני מספר שבועות, כך לפי "ישראל היום". נדגיש כי המינוי נמצא בבדיקה אך טרם התקבלה כל החלטה בעניין.

רשות הטבע והגנים, יו"ר חדש

רשות הטבע והגנים, המינוי ייבדק. צילום: CC BY 2.5, wikipedia, ישראל פרקר

תושב גוש עציון ואב לשמונה

נויבואר כאמור, כיהן כמנכ"ל החברה לפיתוח גוש עציון, תפקיד שהחל בשנת 2018 ואף כיהן כחבר בפורום ראשי החברות בישראל. הוא מתגורר בגוש עציון ביישוב נווה דניאל, נשוי ואב לשמונה ילדים. ביוני 2023 מונה כחבר במליאת הרשות לשמירת הטבע והגנים הלאומיים.