מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

פולארד ירוץ לפוליטיקה? זאת תשובתו המפתיעה

המרגל הישראלי לשעבר רמז כי בכוונתו להצטרף לפוליטיקה: "אחרי ה־7 באוקטובר הבנתי שמשהו חייב להשתנות במדינה ושאני רוצה להיות חלק מהשינוי הזה - אני שוקל ברצינות להיכנס לפוליטיקה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/03/24 15:41 א באדר ב'

פולארד ירוץ לפוליטיקה? זאת תשובתו המפתיעה
פולארד, צילום: Noam Revkin Fenton,Flash90

המרגל הישראלי לשעבר, יונתן פולארד, אמר לאחרונה כי הוא שוקל ברצינות לרוץ לפוליטיקה הישראלית וזאת לאור אירועי ה-7 באוקטובר. פולארד אמר את הדברים כשהתארח בריאיון לרב אפרים בן צבי ב־103fm. "אחרי ה־7 באוקטובר הבנתי שמשהו חייב להשתנות במדינה ושאני רוצה להיות חלק מהשינוי הזה - אני שוקל ברצינות להיכנס לפוליטיקה. אני מתייחס לפוליטיקה כאל שליחות. אין לי אינטרס אישי - כל מה שמעניין אותי זה ארץ ישראל ועם ישראל. זה הכול".

על משפחות החטופים: "שיהיו שותפים למבצע, שיראו מה באמת קורה בפועל"

פולארד התייחס גם לסוגיית החטופים ואמר כי: "האתגר הגדול של הממשלה הוא למצוא את האיזון הנכון בין החזרת החטופים הביתה לבין השמירה על ביטחונם של 8 מיליון אזרחים שחיים היום בישראל. זו החלטה קשה מאוד. אני חושב שהממשלה צריכה לתת למשפחות החטופים להיות חלק מהמערך הפנימי של המבצע, ממש שיהיו שותפים למבצע, שיראו מה באמת קורה בפועל".

"שיקרו לי, בגדו בי, התייחסו אליי כאילו הייתי צריך למות בכלא"

פולארד שיתף באכזבתו הגדולה מהפוליטיקאים הישראלים בשנים שבהם היה בכלא האמריקני. "שיקרו לי, בגדו בי, התייחסו אליי כאילו הייתי צריך למות בכלא. אני חושב שהם רצו שאני אמות שם. גם היום, חלק מהם יוצאים נגדי" אמר.