סמוטריץ מצטרף להנהגות הישובים בהר חברון- סומך על אלירם שיוביל את ההר קדימה

שר האוצר בצלאל סמוטריץ הגיע  לערב תמיכה של הנהגות הישובים במועמדותו של אלירם אזולאי לראשות מועצת הר חברון .הערב נועד לפריסת התוכניות לעתיד בכדי שיהיה ניתן להתחיל ולפעול יחד מיד לאחר הבחירות

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/02/24 17:14 יז באדר א'

סמוטריץ מצטרף להנהגות הישובים בהר חברון- סומך על אלירם שיוביל את ההר קדימה
השר סמוטריץ בתמיכה באלירם, צילום: יחצ

יו"ר מפלגת הציונות הדתית ושר האוצר בצלאל סמוטריץ הגיע למפגש עם תושבי הר חברון בכנס תמיכה במועמד הציונות הדתית אלירם אזולאי. השר פירט על התמיכה הנרחבת שמתוקצבת לטובת ההר כבר בתקציב 2024 לטובת מרכיבי הביטחון וההתיישבות הצעירה.

השר שיבח את אלירם על העבודה היסודית שנעשתה עד כה ודיבר על הפוטנציאל הגדול של ההר "הרבה שנים אני מסתובב עם התחושה שהר חברון עם הפוטנציאל הגדול ביותר- באדמות מדינה, באנשים מיוחדים, וגם הקרבה דרומה, במשך השנים לא נעשה מספיק אבל הגיע הזמן שזה ישתנה"
השר הסביר את בחירת הציונות הדתית שיחד עם הליכוד תומכת במועמדותו של אלירם: "לאלירם יש הרבה יתרונות, לא אומר אותם בפניו, כמו שמקובל אצלנו.. אבל היתרון הבולט ביותר זה שיש לו אפס זמן שהוא צריך לבזבז על למידה והוא מכיר את העבודה, את הנפשות הפועלות, את משרדי הממשלה, וידע לרתום אותנו. אלירם בא ממקום של צניעות וענווה ולא עף על עצמו, עם הרבה אמונה בהר והרבה הבנה ויכולת חיבור אמיתית"

אלירם הודה לשר על הדלת הפתוחה לאורך כל הדרך וציין כי יתחיל ליישם את התוכניות, שכבר מוכנות לטובת ההר, החל מהיום הראשון בתפקיד.
שר האוצר שוחח עם עשרות נציגי התושבים שהשתתפו במפגש, על האתגרים והבטיח שהוא רתום לפיתוח הר חברון: "אני מחוייב להר, להתיישבות ואני בטוח שעם אלירם יהיו לנו ממשקי עבודה מצויינים"