מכתב האיום שקיבלה טלי גוטליב: "ליד כל הרוג סמל של הארגון"

ארגון מסתורי שלח לחברת הכנסת מהליכוד מכתב ובו איום על חייה, במידה ותשאר בממשלת נתניהו. במכתב פורטו מטרותיות ואמצעים של הארגון, לצד אזהרה גם לבני משפחתה | גוטליב: "אם איש שמאל היה מקבל לדואר הפרטי שלו את מכתב האיומים ששמו לי בתיבה היה לו מאבטח ליד הדלת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/02/24 13:13 יד באדר א'

מכתב האיום שקיבלה טלי גוטליב: "ליד כל הרוג סמל של הארגון"
טלי גוטליב, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

חברת הכנסת טלי גוטליב קיבלה לביתה מכתב מארגון "הנוקמים הישראלי", ובו איום מפורש על חייה לכאורה. "כל אדם חדור מטרה יוכל לפעול כנגד בני משפחתך, אנו נשאיר ליד כל הרוג סימן של הארגון, ולכן עלייך לפעול מיד", נכתב במכתב, שחברת הכנסת פרסמה בחשבון הטוויטר שלה.

"הוא ישאיר סמל של האירגון ליד כל גופה"

גוטליב כתבה: "מה אגיד לכם, אם איש שמאל היה מקבל לדואר הפרטי שלו את מכתב האיומים ששמו לי בתיבה היה לו מאבטח ליד הדלת. אירגון 'הנוקמים' מסביר לי שהוא עלול לחסל אותי אך יש לו 'עקרונות' הוא לא יחסל את כל משפחתי. הוא ישאיר סמל של האירגון ליד כל גופה. תודה על ההתחשבות וההסבר המפורט על דרכי הפעולה".

במכתב פורטו מטרותיו של "הארגון", לנקום במחבלים ומפגעים, אבל גם בחברי כנסת שתומכים בנתניהו ומרבים להפיל את הממשלה. עוד צויינו כי יש בידיהם מידע על חברי הכנסת ובני משפחותיהם: "אנו נטפל בו ובבני משפחתו", נכתב באיום.