הרב מדן בוחר צד בבחירות למועצה: "סיכון שאין לקחת"

שבוע וחצי לפני הבחירות לרשויות המקומיות, ראש ישיבת ההסדר הר עציון מודיע במי הוא תומך בבחירות לראשות מועצת גוש עציון: "שני מועמדים טובים מאוד בעלי עשייה רבה"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 18/02/24 13:52 ט באדר א'

הרב מדן בוחר צד בבחירות למועצה: "סיכון שאין לקחת"
הרב יעקב מדן, ראש ישיבת הר עציון, צילום: פלאש 90. אורן נחשון

בעוד כשבוע וחצי יצאו אזרחי ישראל אל הקלפיות ויבחרו מי יוביל את הרשויות המקומיות בחמש השנים הקרובות, במועצה אזורית גוש עציון ישנו קרב בין ראש המועצה המכהן שלמה נאמן לטוען לכתר ירון רוזנטל, הרב יעקב מדן ראש ישיבת ההסדר הר עציון הודיע כי הוא תומך בשלמה נאמן.

הרב מדן כתב במכתב שפורסם בפייסבוק של שלמה נאמן: "הבחירות לראשות המועצה קרבות, ובעקבותיהן איגרת זו. דומני שזכינו בבחירות אלו לדבר שלא זוכה לו כל מועצה, לשני מועמדים טובים מאוד בעלי עשייה רבה. לא אפליג בשבחו של חברנו ירון ובמעשיו הרבים והטובים בפיתוח בית ספר שדה בכפר עציון, בפיתוח כפר עציון כולו ובדברים רבים נוספים.

הרב מדן: "סיכון שלדעתי אין לקחת בעת הזאת"

אני סבור שמעקב מעמיק ורצוף אחרי השנים שחברנו שלמה נאמן כיהן בהן כראש מועצה מגלה התפתחות גדולה מאוד ביישובי הגוש, בעיקר במזרח הגוש, שהוא קריטי ביכולתנו לבלום את הרצף הערבי מבית לחם לחברון, העלול להכניס אותנו לצרה קיומית קשה. ההתפתחות, כולל זכייה באדמות המגיעות לנו ביושר ביישובים רבים נכונה גם במערב הגוש, כולל בכרמי צור".

שלמה נאמן

שלמה נאמן, צילום: ללא


ראש ישיבת ההסדר הר עציון הוסיף: "ירון הוא לדעתי איש טוב, מוצלח ומבריק. עם זאת, הסיכון בהחלפת ראש מועצה שהוא יותר מטוב מאוד בעת שיא של התנופה במעשיו ובעת לא פשוטה לעתיד ההתיישבות, הוא סיכון שלדעתי אין לקחת בעת הזאת. דומני שראוי לתמוך ביום הבחירות בשלמה נאמן".