הבחירות בגוש עציון: שולי מועלם פורשת ומעבירה את התמיכה למתמודד אחר

חברת הכנסת לשעבר הודיעה על פרישה מהריצה בבחירות לראשות המועצה: "טובת גוש עציון הייתה ותהיה לנגד עיניי תמיד, ולכן אני פורשת מהתמודדותי". היא מעבירה את התמיכה לשלמה נאמן

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/02/24 16:40 ג באדר א'

הבחירות בגוש עציון: שולי מועלם פורשת ומעבירה את התמיכה למתמודד אחר
שולי מועלם, פורשת, צילום: יחצ

שולי מועלם פורשת מהתמודדותה לראשות מועצתץ גוש עציון ומעבירה את התמיכה לראש המועצה המהן שלמה נאמן, כך הודיעה היום (ב') בפייסבוק. "אתחיל מהסוף: טובת גוש עציון הייתה ותהיה לנגד עיניי תמיד, ולכן אני פורשת מהתמודדותי על ראשות מועצת גוש עציון, ותומכת במועמדותו של ראש המועצה המכהן שלמה נאמן" כתבה.

"התמסרתי כל כולי למען אלמנות ויתומי המלחמה"

"בחודשים האחרונים התמסרתי כל כולי למען אלמנות ויתומי המלחמה הזו. אני מקדישה את כל המשאבים הנפשיים שלי בסיוע למשפחות השכול, בכאב שלא ניתן לתאר. המלחמה הזו היא אירוע מכונן עבורי ברמה האישית שמילים אינן יכולות לתאר" הסבירה מועלם.

שלמה נאמן

שלמה נאמן, תמיכה ממועלם. צילום: ללא

היא הסבירה מדוע היא מעבירה את התמיכה לנאמן וכתבה: "נכון, אף איש ציבור איננו חף מטעויות. גם אני. אני מאמינה ששלמה כבר הפיק את הלקחים לקדנציה הבאה בעז"ה, בעיקר ביכולת לתווך ולתקשר לציבור התושבים את עבודת המועצה והישגיה, והם רבים מאוד. אני תומכת ב- 100% במועמדותו של שלמה לקדנציה נוספת, מתוך ביטחון ואמונה מלאה שזה האיש הנכון לגוש בעת הזו".