צבי סוכות מפתיע: "למדתי שללפיד אכפת מהמדינה לא פחות ממני"

חבר הכנסת צבי סוכות מסכם שנה של כהונה: "גיליתי שהרבה מאוד ממי שיושב בבית הזה עובדים קשה מאוד ואכפת להם. פגשתי פה כנות, חברויות חוצות מגזרים והרבה רצון לעשות טוב מכל הכיוונים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/02/24 21:31 כז בשבט התשפד

צבי סוכות מפתיע: "למדתי שללפיד אכפת מהמדינה לא פחות ממני"
צבי סוכות, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חבר הכנסת צבי סוכות ממפלגת הציונות הדתית נאם היום (ג') במליאת הכנסת וסיכם שנה של כהונה. "אני מסיים עכשיו שנה בכנסת ישראל, ואני חייב לציין שהשנה הזאת שינתה אצלי הרבה ממה שחשבתי על הכנסת ועל היושבים כאן בבית הזה", אמר.

מליאת הכנסת

מליאת הכנסת, צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

ח"כ סוכות: "גם חבריי ממפלגת יש עתיד באמת אכפתיים לעתיד המדינה לא פחות ממני"

לאחר מכן הוסיף: "גיליתי שהרבה מאוד ממי שיושב בבית הזה עובדים קשה מאוד ואכפת להם. פגשתי פה כנות, חברויות חוצות מגזרים והרבה רצון לעשות טוב מכל הכיוונים". בהמשך התייחס למפלגות ספציפיות, ואמר: "למדתי להעריך את אחיי מהליכוד ומהמפלגות החרדיות. התפעמתי מאהבת העם והארץ שלהם. למדתי שגם חבריי ממפלגת יש עתיד באמת אכפתיים לעתיד המדינה לא פחות ממני. למדתי שאחרי כל הצעקות פה בדוכן, האמינו לי, באחד על אחד הפערים הופכים לקטנים יותר ומאפשרים לנו לשתף פעולה בלא מעט נושאים".

"אכפת למרב מיכאלי"

על יו"ר האופוזיציה לפיד, השר גנץ, וח"כ ליברמן הוסיף ואמר: "כולם אנשים שאכפת להם, הם לא היו שורדים פה בלי שבאמת היה אכפת להם". בהמשך שיגר סוכות עקיצה למרב מיכאלי: "למרות שמרב מיכאלי עושה עלי סרטונים מוזרים בטיקטוק אני יכול לומר שבאמת אכפת לה. אני רואה אותה בוועדות, אכפת לה. אני רואה אותה ואת שאר חברי הבית בוועדות הכנסת, במזנון ובפרסה ומאמין לאכפתיות, גם כשלפעמים אני לא מסכים לאף מילה".

מרב מיכאלי

מרב מיכאלי, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

"איימן עודה ואחמד טיבי נמצאים פה כדי לתמוך באויבי ישראל"

ח"כ סוכות התייחס גם למפלגות הערביות: "חייב גם לומר שלצד כל זה, למדתי גם שאיימן עודה ואחמד טיבי הם לא קוריוז, הם באמת ובתמים נמצאים פה כדי לתמוך באויבי ישראל, זה אירוע אמת, ואת זה עוד צריך לתקן".