לוין לבכירת יש עתיד: "ניתן לכם את התיקים של בן גביר וסמוטריץ'"

חברת הכנסת מירב בן ארי מיש עתיד שיתפה בשיחה עם שר המשפטים לוין, שם לדבריה הציע להם להיכנס לממשלה ולקבל את התיקים של שני השרים. בן ארי: "הייתי בפגישה וכיבדתי את יריב לוין, ההצעות מגיעות כל הזמן, כולל ההצעה הזו" | לשכת לוין: "הטענות חסרות בסיס ואינן נכונות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/02/24 09:07 כב בשבט התשפד

לוין לבכירת יש עתיד: "ניתן לכם את התיקים של בן גביר וסמוטריץ'"
לוין ולפיד, קיבל הצעה?, צילום: Yonatan Sindel/Flash90, Olivier Fitoussi/Flash90

לאחר שבליכוד הכחישו הצעה לפיה הוצע ליש עתיד להיכנס לממשלה, הבוקר (ה') אומרת חברת הכנסת מירב בן ארי מיש עתיד כי שר המשפטים יריב לוין הציע את ההצעה בפניה במהלך פגישה בה נכחו יחד וכי ההצעה כללה את מעבר התיקים של סמוטריץ' ובן גביר למפלגתה אך תוך הישארותם של השניים בממשלה.

"אמרתי שאין סיכוי שלפיד יישב בממשלה עם בן גביר וסמוטריץ'"

בראיון לרדיו 103fm אמרה בן ארי: "הייתי בפגישה וכיבדתי את יריב לוין. ההצעה שהייתה של יריב לוין לבוא ולהגיד לנו 'ניתן לכם את התיקים של בן גביר וסמוטריץ', רק תיכנסו אבל הם נשארים'. את מאמינה לי שאפילו לא הלכתי ללפיד? אמרתי שאין סיכוי שלפיד יישב בממשלה עם בן גביר וסמוטריץ'" כך טענה.

סמוטריץ

סמוטריץ' ובן גביר צילום: Yonatan Sindel,Flash90

בהמשך הסבירה את התנגדותה גם להצעה זו: "העובדה שהם נמצאים בתוך הממשלה זה הדבר הראשון שצריך לצאת כדי שתהיה פה איזושהי אחדות או ריפוי של החברה הישראלית. ההצעות מגיעות כל הזמן, כולל ההצעה הזו שהגיעה, וכל עוד הם בממשלה אין מה לדבר".

לוין: "הטענות חסרות בסיס ואינן נכונות"

בלשכת השר לוין הגיבו לפרסומים וכתבו: "במענה לפניות כתבים, מלשכת שר המשפטים נמסר: הטענות בדבר הצעות שונות שנמסרו מטעמו של השר לוין חסרות בסיס ואינן נכונות".