בן גביר באיום מפורש על נתניהו: "עסקה מופקרת - פירוק הממשלה"

ברקע המגעים לעסקת חטופים חדשה והביקורת מתוך הקואליציה על המתווה, השר לביטחון לאומי משגר מסר מפורש לנתניהו ומאיים בפירוק הממשלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/01/24 13:09 כ בשבט התשפד

בן גביר באיום מפורש על נתניהו: "עסקה מופקרת - פירוק הממשלה"
בן גביר, איום מפורש על נתניהו, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר משגר היום (ג') איום מפורש לראש הממשלה נתניהו לפיו עסקה גרועה מול חמאס בסוגיית החטופים תוביל לפירוק הממשלה. בציוץ בטוויטר כתב בן גביר: "עסקה גרועה = פירוק הממשלה". דבריו של בן גביר מגיעים ברקע המאמצים שעושה ישראל להגעה לעסקת חטופים נוספת מול חמאס.

"שחרור מחבלים המוני שיהפוך כל יהודי בארץ ובעולם ליעד לחטיפות"

כאמור, בישראל נמשכים המאמצים לעסקת חטופים נוספת מול חמאס ובשבוע החולף התקיימו מגעים מאומצים כשבין היתר בפסגה בפריז לקחו חלק ראשי המוסד והשב"כ עם ראש ממשלת קטר וראש המודיעין המצרי בסיומה ציינו המשתתפים כי חלה התקדמות. היום נוחת בקהיר בכיר חמאס איסמעיל הנייה כשייתכן והמהלך מעיד על התקדמות נוספת בנוגע לעסקה.

אתמול התבטא גם השר סמוטריץ' נגד המתווה שפורסם: "עצירת המלחמה לא באה בחשבון. המשמעות של הדבר הזה היא אבדן כל ההישגים שהשגנו בדם לוחמינו, זו מציאות שחלילה תאפשר לחמאס להשתלט מחדש על השטח ותסכן את תושבי הדרום ומדינת ישראל. זה שדר נוראי לאויבים מסביב וזה לא יקרה. כך גם שחרור מחבלים המוני שיהפוך כל יהודי בארץ ובעולם ליעד לחטיפות אנחנו לעולם לא נסכים לעסקה רעה כזאת. נקודה".