מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

עמית סגל רותח על גלית דיסטל: רדיפת צומי, תתפטרי בבושת פנים

הפרשן הפוליטי מגיב לווידוי הנוקב של גלית דיסטל: "הדבר היחיד המצופה ממנה הוא להתפטר". שרת ההסברה לשעבר התנצלה בראיון אינטימי: יצרתי שסע, פילוג ומתח - שהובילו לטבח

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/12/23 21:13 יט בטבת התשפד

עמית סגל רותח על גלית דיסטל: רדיפת צומי, תתפטרי בבושת פנים
עמית סגל, , צילום: Hadas Parush/Flash90

בתגובה להתנצלות הנוקבת של שרת ההסברה לשעבר, גלית דיסטל, שהתפרסמה הערב (א') בחדשות 13, הפרשן הפוליטי עמית סגל, קרא לה להתפטר. "אם גלית דיסטל סבורה שהיא נושאת באחריות לטבח, הדבר היחיד המצופה ממנה הוא להתפטר" כתב.

"אם היא לא מתפטרת, שתניח לנו עם רדיפת הצומי"

סגל הוסיף: "אם היא לא מתפטרת, שתניח לנו עם רדיפת הצומי הזו שמתחפשת כל פעם למשהו אחר: פעם סגידה מביכה לנתניהו, פעם נאומים משיחיים בעד אברכים והשבוע חזרה בתשובה. בשבוע הבא כבר יהיה קרקס חדש". מאוחר יותר כתב הפרשן הבכיר בטלגרם: "כתבתי בטעות 'להתפטר' במקום 'להתפטר בבושת פנים'".

ח"כ גלית דיסטל

ח"כ גלית דיסטל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"היו בערך 100 איש שהדהירו תשעה מיליון אנשים במדינה לתהום"

המתקפה של סגל מגיעה ברקע הראיון שבו דיסטל לוקחת אחריות ומתנצלת על הכל: "היו בערך 100 איש, מהפוליטיקה, מהתקשורת, משפיעני רשת שהדהירו 9 מיליון אנשים במדינה לתהום ואני הייתי חלק מאותם אנשים שגרמו למדינה להיחלש, שפגעו באנשים, שפגעו באזרחים, שבחיי היום יום הם חברים שלי, הם בן-הזוג שלי, זה נחת עליי בשנייה".

"חטאתי לכם, גרמתי לכם לכאוב, גרמתי לכם לפחד על החיים שלכם"

דיסטל הוסיפה בצער: "פתאום את קולטת שכל מה שחשבת שעשית טוב, עשית רע. יצרתי שסע ויצרתי פילוג ויצרתי מתח. והמתח הזה הוא חולשה והחולשה הזאת הובילה לטבח. אני אומרת לציבור הדמוקרטי- חילוני. חטאתי לכם, גרמתי לכם לכאוב, גרמתי לכם לפחד על החיים שלכם. אני מתנצלת על זה".