מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

דיסטל התנצלה - גוטליב רותחת: לא יודעת להיות ימנית

חברת הכנסת זועמת על הוידוי הנוקב של גלית דיסטל: "ליטוף השמאל אותך זו אשליה מסוכנת שמסכנת את מחנה הימין כולו". שרת ההסברה לשעבר התנצלה בראיון אינטימי: יצרתי שסע, פילוג ומתח - שהובילו לטבח

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/12/23 19:39 יט בטבת התשפד

דיסטל התנצלה - גוטליב רותחת: לא יודעת להיות ימנית
טלי גוטליב בביקורת נוקבת, צילום: Chaim Goldberg,Flash90

בתגובה להתנצלות הנוקבת של שרת ההסברה לשעבר, גלית דיסטל, שצפויה להתפרסם הערב (א') בחדשות 13, חברת הכנסת טלי גוטליב האשימה בחשבון הטוויטר: "את פשוט לא יודעת להיות ימנית". גוטליב הזהירה מפני "ליטוף השמאל" וכתבה: "זו אשליה מסוכנת שמסכנת את מחנה הימין כולו. העיקר שיחבבו אותך האנשים הנכונים, אלה ששולטים בשיח ובתקשורת. חבל".

"היו בערך 100 איש שהדהירו תשעה מיליון אנשים במדינה לתהום"

דבריה של גוטליב מגיעים ברקע הראיון שכאמור יתפרסם הערב בחדשות 13. בראיון, דיסטל לוקחת אחריות ומתנצלת על הכל: "היו בערך 100 איש, מהפוליטיקה, מהתקשורת, משפיעני רשת שהדהירו 9 מיליון אנשים במדינה לתהום ואני הייתי חלק מאותם אנשים שגרמו למדינה להיחלש, שפגעו באנשים, שפגעו באזרחים, שבחיי היום יום הם חברים שלי, הם בן-הזוג שלי, זה נחת עליי בשנייה".

"חטאתי לכם, גרמתי לכם לכאוב, גרמתי לכם לפחד על החיים שלכם"

דיסטל הוסיפה בצער: "פתאום את קולטת שכל מה שחשבת שעשית טוב, עשית רע. יצרתי שסע ויצרתי פילוג ויצרתי מתח. והמתח הזה הוא חולשה והחולשה הזאת הובילה לטבח. אני אומרת לציבור הדמוקרטי- חילוני. חטאתי לכם, גרמתי לכם לכאוב, גרמתי לכם לפחד על החיים שלכם. אני מתנצלת על זה".