מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

בנט משיב למתקפה של נתניהו: זה לא הזמן

ראש הממשלה לשעבר הגיב לביקורת החריפה של נתניהו על פרסום התקיפה באיראן: "כאשר יש 1400 הרוגים, 140 ישראלים חטופים, 150,000 ישראלים עקורים, זה זמן לאחדות, לא לפוליטיקה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/12/23 22:10 יח בטבת התשפד

בנט משיב למתקפה של נתניהו: זה לא הזמן
משיב לנתניהו, בנט, צילום: Avshalom Sassoni,Flash90

ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, הגיב הערב לביקורת החריפה של נתניהו על פרסום התקיפה באיראן וכתב: "כאשר יש 1400 הרוגים, 140 ישראלים חטופים, 150,000 ישראלים עקורים, זה זמן לאחדות, לא לפוליטיקה". מוקדם יותר הערב, במהלך מסיבת עיתונאים שנערכה בקריה בתל אביב תקף נתניהו את בנט על פרסום התקיפה באיראן: "זה חוסר אחריות חמור ביותר. לא עושים את זה. אין לו גם סמכות לעשות את זה רק לראש ממשלה מכהן יש את הסמכות לפרסם וגם את זה הייתי עושה במשורה".

בנט חשף: השמדנו בסיס מל"טים על אדמת איראן

כזכור, בשבוע שעבר סערה פרצה בישראל לאחר שבנט חשף במאמר לעיתון וול סטריט ג'ורנל שני מבצעים חסויים שיצאו לפועל באיראן בזמן כהונתו, ככל הנראה ללא אישור הצנזורה. בלב המאמר חסף בנט: "כראש ממשלה קיבלתי החלטה נוספת בנוגע לאיראן. הנחיתי את כוחות הביטחון של ישראל לגרום לטהרן לשלם על החלטתה לתת חסות לטרור. לאחר שאיראן שיגרה שתי התקפות מל"טים כושלות על ישראל בפברואר 2022, ישראל השמידה בסיס מל"טים על אדמת איראן. במרץ 2022 ניסתה יחידת הטרור של איראן להרוג תיירים ישראלים בטורקיה ונכשלה. זמן קצר לאחר מכן, מפקד אותה יחידה ממש נרצח במרכז טהראן".