מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

נתניהו נגד בנט: "חוסר אחריות חמור ביותר - לא עושים את זה"

ראש הממשלה במסיבת עיתונאים מהקריה: "אני הודף לחצים בינלאומיים שמכוונים לעצור את המלחמה לפני השגת מטרותיה" | על פעילות צה"ל ביו"ש: "מאז חומת מגן לא הייתה פעילות בהיקף כזה" |נתניהו גיבה את בן גביר: "יש קושי רב להמשיך לעבוד עם נציבת השב"ס"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/12/23 20:45 יח בטבת התשפד

נתניהו נגד בנט: "חוסר אחריות חמור ביותר - לא עושים את זה"
טרנספר בהסכמה, נתניהו , צילום: Tomer Neuberg/Flash90

ראש הממשלה, בנימין נתניהו הצהיר הערב (שבת) במסיבת עיתונאים כי הלחימה ברצועת עזה תידרוש זמן רב. "כולם אומרים את אותו הדבר המשיכו עד לניצחון המוחלט וכדי להשיג את הניצחון המוחלט כדי להשיג את כל יעדינו - דרוש עוד זמן. המלחמה תימשך חודשים ארוכים עד חיסול חמאס והחזרת החטופים". נתניהו הוסיף: "אני הודף לחצים בינלאומיים שמכוונים לעצור את המלחמה לפני השגת מטרותיה".

"מאז חומת מגן לא הייתה פעילות בהיקף כזה ביהודה ושומרון"

"חיסלנו עד כה 8,000 מחבלים, ובכל יום לחימה, אנחנו מחסלים מחבלים רבים נוספים" המשיך נתניהו. "צעד אחר צעד, אנחנו שוללים מהחמאס את יכולותיהם. אנחנו פוגעים בבכירים ונחסל גם את ראשי החמאס". ביחס לפעילות צה"ל ביהודה ושומרון הוסיף נתניהו: "אני יכול להגיד שמאז חומת מגן לא הייתה פעילות בהיקף כזה ביהודה ושומרון".

מעצרים ביהודה ושומרון. תמונת ארכיון

מעצרים ביהודה ושומרון. תמונת ארכיון, צילום: דובר צה"ל

נתניהו נגד הפרסום של בנט על התקיפה באיראן: "אין לו סמכות"

ראש הממשלה התייחס לדבריו של בנט על התקיפה באיראן ותקף: "זה חוסר אחריות חמור ביותר. לא עושים את זה. אין לו גם סמכות לעשות את זה רק לראש ממשלה מכהן יש את הסמכות לפרסם וגם את זה הייתי עושה במשורה".

נתניהו מגבה את בן גביר: "יש קושי רב להמשיך לעבוד עם נציבת השב"ס"

ראש הממשלה הגיב לטענת מפלגת המחנה הממלכתי על הפרת ההסכם בהחלטה להדיח את נציבת השב"ס ואמר: "נכבד את ההסכם כפי שהיה עם הנגיד והמפכ"ל- אני מבין את השר בן גביר, יש קושי רב להמשיך לעבוד עם נציבת שב"ס שתקפה אותו באופן פומבי ולכן אני מנסה לפתור את הבעיה, אמצה את האפשרות להגיע להסכמה לפני שאביא את זה לממשלה".