מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

גנץ זעם על בן גביר: "אנחנו לא בממשלה כדי להישאר"

יו"ר המחנה הממלכתי יצא הערב בהצהרה בה התייחס לכוונתו של השר לביטחון לאומי לפטר את נציבת שב"ס: "יושבים בקבינטים בלילות, ומזרימים רעל ברשתות בימים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/12/23 20:02 טו בטבת התשפד

גנץ זעם על בן גביר: "אנחנו לא בממשלה כדי להישאר"
בני גנץ, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ יצא בהצהרה הערב (ד') מקריה בתל אביב, והגיב להצהרתו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר על רצונו לפטר את נציבת שב"ס, קטי פרי, זאת על אף הסיכום בין נתניהו לגנץ כי בזמן המלחמה תוארך כהונת בכירים: "לצערי, בימים האחרונים, יש מי שמרשים לעצמם לחזור ל-6.10".

"יושבים בקבינטים בלילות, ומזרימים רעל ברשתות בימים"

גנץ המשיך ופירט: "מי שמשתלחים במפקדי צה"ל, שפועלים לילה ויום כדי לשמור על ביטחוננו - ובהם האלוף יהודה פוקס ותת אלוף ברק חירם, שני מפקדים משכמם ומעלה שאני מבקש לחזק ולגבות". עוד כתב, "מי שיושבים בקבינטים בלילות, ומזרימים בעצמם או מטעמם רעל ברשתות בימים. זה נכון גם למי שחושבים שאפשר להחליף ראשי זרועות ביטחוניות בזמן מלחמה, תוך פגיעה בביטחון ופגיעה בלכידות שלנו".

חבר הקבינט, בן גביר.

חבר הקבינט, בן גביר., צילום: Ben Hakoon/Flash90

עוד הוסיף השר כי, "אני שומע גם אנשים שסבורים שחבריי ואני צריכים לפרוש מהממשלה, ואני מבקש להגיד להם ולהדגיש - אנחנו לא בממשלה כדי להישאר אלא כדי שננצח. החברה הישראלית תדע גם לבוא חשבון בבוא העת, עם מי שלא יעמוד במבחן".

בן גביר: "אני רוצה להכריע את המלחמה, ובני גנץ לא רוצה לעשות את זה"

בן גביר הגיב בהודעה מטעמו: "המחלוקת שלי עם בני גנץ הרבה יותר עמוקה מהארכת כהונתה של נציבת שב"ס. המחלוקת שלי עם בני גנץ, היא על העובדה שהוא בעד להכניס דלק לחמאס ואני מתנגד לדבר הזה. זה העובדה שהוא בעד לתת הומניטרי בחידון תנאים, ואני אומר הומניטרי תמורת הומניטרי. המחלוקת שלי עם בני גנץ, שאני רוצה להכריע את המלחמה, ובני גנץ לא רוצה לעשות את זה", האשים.