התמונה של הנשיא הרצוג שהרתיחה את עיתונאי הארץ

נשיא המדינה יצחק הרצוג הצטלם כשהוא חותם על פגז שנועד להישלח לעזה. צלם ועיתונאי הארץ הגיב בביקורת: "נציגת דו"צ ביקשה שלא לצלם את המשפטים על הפגזים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/12/23 07:51 יד בטבת התשפד

התמונה של הנשיא הרצוג שהרתיחה את עיתונאי הארץ
עיתון הארץ, צילום: Hmbr, cc-by, ויקיפדיה

עיתונאי הארץ פחות התחבר: אחד מהטרנדים שצברו פופולריות בתקופה האחרונה הוא כתיבת מסרים על פגזים שעתידים להישלח לעזה. ראינו לוחמים שהציעו נישואין על פגז, הקדישו הפצצה לזכר קרוב משפחה או חבר שנרצח, וכמובן העבירו מסרים למחבלי חמאס שעתידים לפגוש את הפגז בקרוב. אתמול (ב') גם הנשיא הרצוג החליט להצטרף, אבל לא כולם התלהבו.

הנשיא הרצוג חתם גם הוא. "ראינו את הפסיפס הישראלי"

כאמור, נשיא המדינה, יצחק הרצוג, העביר גם הוא מסר אישי על פגז שעתיד להישלח לרצועה, ובתמונה שפורסמה ניתן לראות את הרצוג בעיצומה של הכתיבה על הפגז. "אין על עם ישראל!" שיתף הנשיא בחשבון בטוויטר שלו.

"מי שרוצה להבין את רוח העם - שייפגש עם המילואימניקים שלנו. ראינו היום בגדודי המילואים שנמצאים בגבול עם רצועת עזה את הפסיפס הישראלי הכי מרהיב. את הסולידריות והלכידות הכי מרשימות", הוסיף על הסיור שערך סמוך לרצועת עזה.

התמונה של הנשיא הרצוג חותם על הפגז:

הרצוג חותם על פגזים

הרצוג חותם על פגזים צילום: צילום: חיים צח/ לע"מ

עיתונאי הארץ: "נציגת דו"צ ביקשה שלא לצלם את המשפטים על הפגזים"

אבל היה מי שפחות אהב את התמונה הזו: צלם "הארץ" פאדי אמון, הגיב בביקורת נוקבת: "תשמעו סיפור קטן: בתחילת המלחמה הגענו לצלם תותחנים עם נציגת דו"צ. ראינו מלא פגזים כאלה עם משפטים ממש נוראיים", כתב בחשבון הX שלו. "נציגת דו"צ ביקשה שלא לצלם את המשפטים על הפגזים. לא צילמתי. ומאלה שצילמו אולי ביקשה שלא לפרסם. אבל נשיא המדינה מצטלם שהוא כותב מסר על פגז!".