בדרך לחקירה? המהלך של רגב נגד אהוד יערי: "ביצע סחיטה באיומים"

במכתב ששלחה ליועמ"שית, דורשת השרה רגב לפתוח בחקירה בנוגע לפרשן חדשות 12, אהוד יערי, שלדבריה סחט אותה באיומים. עוד דורשת השרה לחקור "מי הדליף למר יערי את המידע מדיוני הקבינט"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/12/23 13:29 י בטבת התשפד

בדרך לחקירה? המהלך של רגב נגד אהוד יערי: "ביצע סחיטה באיומים"
רגב ויערי, דורשת חקירה, צילום: David Cohen/Flash90, Nati Shohat / FLASH90.

העימות בין שרת התחבורה מירי רגב ופרשן חדשות 12 עולה שלב ועתה דורשת השרה מהיועמ"שית לפתוח בחקירה נגד אהוד יערי, כך לפי העיתונאי רן בוקר. כזכור, מוקדם יותר השבוע טענה רגב כי יערי התקשר אליה ואיים כי "יסגור עימה חשבון בשידור", יערי הכחיש את הטענות ואמר כי השרה מפיצה שקרים.

במכתב ששלחה רגב ליועמ"שית בהרב מיארה היא כותבת: "מר אהוד יערי הפרשן לענייני הערבים מערוץ 12, ביצע כלפי עבירה של סחיטה באיומים כאשר עשה שימוש במידע שלטענתו הודלף לו מדיוני הקבינט, כתב לי 'תתביישי לך! תשמעי ממני בטלוויזיה' ולאחר מכן שוחח איתי, אמר לי כי המקורות שלו באמ"ן אמרו לו שהעברתי בדיוני הקבינט ביקורת על הרמטכ"ל, דרש ממני להפסיק להעביר ביקורת על הרמטכ"ל במסגרת ביצוע עבודתי בקבינט, ואיים כי אם לא אעשה כן - 'אשמע ממנו בטלוויזיה'" כתבה רגב.

היועמ"שית גלי בהרב מיארה

היועמ"שית גלי בהרב מיארה, תפתח בחקירה?. צילום: Miriam Alster/Flash90

"לפעול באופן מיידי לפתיחה בחקירה"

בהמשך המכתב דרשה לפתוח בחקירה כנגד יערי וכן לחקור כיצד הגיע מידע מהקבינט לפרשן: "מעשי האיומים והסחיטה נעשו לנוכח דברים שיוחסו לי שכביכול נאמרו במסגרת דיוני הקבינט. אבקשך לפעול באופן מיידי לפתיחה בחקירה על מנת לגלות מי הדליף למר יערי את המידע מדיוני הקבינט וכן לחקור את מר יערי בחשד לסחיטה באיומים כלפי".

לאחר הטענות שהשמיעה כלפיו רגב, הגיב יערי מוקדם יותר השבוע ואמר כי "השרה רגב גם מפיצה שקרים, וגם חבל שהיא יושבת בקבינט. אני מכיר אותה 40 שנה ולא תיארתי לעצמי שזוהי דמותה".