"עשיתי יותר מילואים מיו"ר המפלגה שלך": משה ארבל עקץ את סמוטריץ'

העימות בין שר הפנים משה ארבל ושר האוצר סמוטריץ' נמשך. בדברים שאמר ארבל על בימת הכנסת עקץ את סמוטריץ' ואמר לחברת מפלגתו: "אני לא סופר כיפות וצבע של כיפות בקרב חיילינו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/12/23 13:28 ח בטבת התשפד

"עשיתי יותר מילואים מיו"ר המפלגה שלך": משה ארבל עקץ את סמוטריץ'
השרים סמוטריץ' וארבל | , צילום: Flash90

ככל שתאריך הבחירות המוניציפליות מתקרב, נמשך המאבק והמתיחות בין שר הפנים ארבל ושר האוצר סמוטריץ' שדורש לדחות את הבחירות לרשויות המקומיות. בדברים שנשא היום (ד') מעל בימת הכנסת, הסביר ארבל מדוע הוא מתנגד לדחיית הבחירות ונקלע לעימות מול חברת הכנסת מיכל וולדיגר, חברת מפלגתו של סמוטריץ'.

צפו בדברים של השר ארבל צילום: ערוץ הכנסת

העקיצה של ארבל על השירות של סמוטריץ'

ארבל תקף את וולדיגר ואמר: "השיח שמנסה לספסר בדם ובכאב אני לא סופר כיפות וצבע של כיפות בקרב חיילינו אני רואה כומתה ומחוייבות למדינה". ארבל לא הסתפק בזה ועקץ את שר האוצר: "וימי מילואים אני מבטיח לך שעשיתי יותר מיו"ר המפלגה שלך. אני לא מקבל את ההטפות מוסר האלה שכביכול אנשי ש"ס ופעיליה לא מתגייסים ולא לוקחים חלק".

משה ארבל , שר הפנים

משה ארבל, עקץ את סמוטריץ'. צילום: Revkin Fenton/Flash90

סמוטריץ' דורש תשובות מנתניוה

על התעקשותו לקיים את הבחירות בתאריך הנוכחי אמר ארבל: "התהליך היה סדור, מקצועי ועל ידי שיתוף של גורמי המקצוע וכיבוד עמדות גורמי המקצוע". אתמול שלח סמוטריץ' מכתב לנתניהו ודרש תשובות ברורות לגבי דחיית הבחירות. "השר כתב כי "בתקופה האחרונה אני שב ומפציר מעל כל במה שלא לקיים את הבחירות לרשויות המקומיות בסוף חודש ינואר. בחירות שמתקיימות תוך כדי לחימה פוגעות במשרתי המילואים המתמודדים בבחירות. בנוסף, פורסם כי צה"ל טען בפני אנשי משרד הפנים כי הוא לא מסוגל לבצע את משימת הבחירות בצה"ל" כתב.