גדעון סער חוזר לליכוד? הדיווח המפתיע - וההכחשה

ראש הממשלה מודאג מהיום שאחרי המלחמה, ומנסה לצרף את גדעון סער וחברי מפלגתו בחזרה לליכוד במטרה להימנע מפירוק הממשלה לאחר עזיבתו של גנץ. סער מיהר להגיב: "כלל לא עומד על הפרק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/12/23 07:57 ז בטבת התשפד

גדעון סער חוזר לליכוד? הדיווח המפתיע - וההכחשה
סער ונתניהו, צילום: מיכל פטאל, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו הביע את רצונו בהחזרת גדעון סער וחברי מפלגת "תקווה חדשה" בחזרה לליכוד, כך דיווח אמש (ב') מיכאל שמש. ראש הממשלה קיים מספר התייעצויות בנושא עקב דאגתו להמשך קיום הממשלה גם ביום שאחרי המלחמה ולאחר פרישתו של גנץ מהממשלה הנוכחית. בתגובה הצהיר גדעון סער כי "הדבר כלל לא עומד על הפרק". מלשכת נתניהו לא נמסרה תגובה.

כזכור, בעוד בני גנץ הבהיר כי אחרי השלב העיקרי של המלחמה הוא וחברי מפלגתו יפרשו מהממשלה ויחזרו לאופוזיציה, גדעון סער הצהיר כי לדעתו יש לחכות עד לסיום המלחמה באופן סופי. בליכוד קפצו על ההזדמנות, ולפי הדיווחים מנסים להבין כיצד ניתן יהיה להחזיר את גדעון סער למפלגה, ובכך להמנע מקיום בחירות בסיום הלחימה.

גדעון סער: "לא שיניתי את דעותיי"

גדעון סער מיהר להגיב בעקבות הפרסומים, וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "יצאתי מישיבת הקבינט הבטחוני עתה ונודע לי על הפרסום בדבר הצעה המתגבשת ל'צירופי לליכוד'. הדבר כלל לא עומד על הפרק" הדגיש. "את הליכוד עזבתי לפני 3 שנים והקמתי את 'תקווה חדשה' מתוך הכרה כי נדרש שינוי במדינה", המשיך והזכיר את פרישתו מהמפלגה.

"רק מהלך זה", הצהיר סער, "איפשר לאחר חצי שנה את הקמת ממשלת השינוי. לא שיניתי את דעותיי והמציאות רק הוכיחה ביתר שאת את צדקתן. לממשלת החירום הצטרפתי עם חברי בעקבות המלחמה הקשה והרב-חזיתית שפרצה ב-7 באוקטובר, על יסוד גישה פטריוטית. כשתסתיים המלחמה יגיע זמן התיקון הגדול בחברה הישראלית ובמערכת הפוליטית".