מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

האזינו: מתקפה מבית על אורית סטרוק: אם אין לה משהו חכם לומר - שתשתוק

חבר הכנסת אליהו רביבו מהליכוד תקף את אורית סטרוק וקרא לה להימנע משיח מיותר: "אני מקווה שהיא תתחיל להתרגל שאם אין לה משהו מספיק חכם לומר שתידום, זה בסדר לפעמים לשתוק"

חדשות כיפה חיים ג'רבי, חדשות כיפה 13/12/23 10:45 א בטבת התשפד

מתקפה מבית על אורית סטרוק: אם אין לה משהו חכם לומר - שתשתוק
אורית סטרוק, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחרי הסערה שעוררו דבריה של שרת ההתיישבות, אורית סטרוק, חבר הכנסת אליהו רביבו מהליכוד תקף הבוקר (ד') בראיון ל-103FM את התנהלותה התקשורתית של השרה, וקרא לה להימנע משיח מיותר: "לצערי בתקופה האחרונה אנחנו נוכחים לגלות שהשרה סטרוק לא מיטבה בבחירת נושאי השיח ודרך הבאתם לעולם" האשים רביבו.

"זה בסדר לפעמים לשתוק"

רביבו הוסיף ותקף: "זה מתסכל, זה מביך, אבל אני לא הדובר ולא היועץ שלה. אני מקווה שהיא תתחיל להתרגל שאם אין לה משהו מספיק חכם לומר שתידום, זה בסדר לפעמים לשתוק. יש לי ביקורת לא מבוטלת גם על שר האוצר".

סטרוק כינתה את משכורות הקצינים במילואים "שמנות" ועוררה סערה

כזכור, בריאיון שנערך אתמול עם סטרוק בחדשות 12, טענה השרה להתיישבות בתגובה לקריאות לערוך קיצוצים במשרדה כי יש לערוך קודם כל קיצוצים בשכרם של קצינים במילואים. "נעשה חושבים מחדש בתקציב כשיקצצו בכיסים השמנים של קצינים במילואים" אמרה השרה. "הגדלות הרמטכ"ל, שזה דבר לא כתוב בשום חוק, מצ'פר את הכיסים השמנים שלהם. זה מתוקצב בהרבה הרבה יותר, פי כמה וכמה מתקציב הזהות היהודית שלי, העומד על סך מאה מיליון שקלים בלבד".

סטרוק: הייתה לי החלקת לשון - אשקול אם להתראיין שוב בערוץ 12

בריאיון שנערך מאוחר יותר עם השרה, היא התנצלה וטענה כי מתנהל נגדה קמפיין שקרי. "אני מודה שבריאיון בערוץ 12 הייתה לי החלקת לשון ובמקום להגיד 'הקצינים הפנסיונרים' שמקבלים את הסכומים הגדולים הללו אמרתי בטעות 'הקצינים במילואים'" אמרה.

סטרוק האשימה את ערוץ 12 ברדיפה והוסיפה: "בכל הריאיון הזה שהיה מאוד תוקפני וגרם לי לחשוב אם אני בכלל רוצה לחזור אי פעם לאולפני ערוץ 12, התניתי מראש עם המראיינת שהיא תיתן לי להסביר את תקציב המשרד שלי שמתנהל נגדו קמפיין שקרי וגועלי, אבל היא לא נתנה".