מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

נתניהו חשף תקיפה חריגה של חיל האוויר: "מבררים את היקף הפגיעה המדויק"

ראש הממשלה נתניהו ללוחמי יחידת יהל"ם: "אנחנו עומדים בפני השלב הבא, הוא בדרך. יש לנו רק משימה אחת - לרסק את החמאס. אנחנו לא נפסיק עד שנשלים את זה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/10/23 18:32 ט בחשון התשפד

נתניהו חשף תקיפה חריגה של חיל האוויר: "מבררים את היקף הפגיעה המדויק"
השלב הבא בדרך, נתניהו עם לוחמי יהל"ם, צילום: קובי גדעון / לע"מ

ראש הממשלה, בנימין נתניהו ביקר היום (ג') ביחידת יהל"ם במחנה עמנואל. בפתח הביקור, ראש הממשלה קיבל סקירה מפי מפקד היחידה אל"ם א', על פעילות היחידה מאז תחילת הלחימה ועל היערכותה לקראת ההמשך. במהלך הסיור הוצגו לנתניהו כמויות האמל"ח שמחבלי החמאס הכניסו לארץ כחלק ממסע הרצח, שנתפסו וזוכו על ידי היחידה במכון הלאומי לפירוק תחמושת שמפעילה יחידת יהל"ם.

"הכינו באויב את המכה הקשה ביותר שהוא ספג ביום אחד"

נתניהו שוחח עם הלוחמים במהלך הסיור וחשף: "אני רוצה להגיד לכם איפה אנחנו נמצאים כרגע, אנחנו מכים באויב בעוצמה אדירה. אתמול בהתקפות שלנו בעזה, אנחנו הכינו באויב את המכה הקשה ביותר שהוא ספג ביום אחד. אנחנו הרגנו עשרות רבות של מחבלים, ייתכן שהרבה מעבר לזה, ברגעים אלה ממש אנחנו מבררים את היקף הפגיעה המדויק".

"אנחנו עומדים בפני השלב הבא, הוא בדרך. אתם יודעים את זה"

בהמשך התייחס נתניהו לתמרון הקרקעי הצפוי, שעד כה לא יצא אל הפועל: "אנחנו עומדים בפני השלב הבא, הוא בדרך. אתם יודעים את זה, אתם חלק מזה, אתם חלק מחוד החנית. יש לי הערכה עצומה למה שאתם יודעים לעשות, לרוח הלחימה שלכם, לנכונות שלכם להציל את המדינה שלנו מפני החיות האלה, ואני בטוח שאנחנו נצליח בזה".

עוד הוסיף ראש הממשלה: "יש לנו רק משימה אחת - לרסק את החמאס, לרסק אותו. אנחנו לא נפסיק עד שנשלים את זה, בעזרתכם. אני סומך עליכם, עם ישראל סומך עליכם, אני גאה בכם ואני מצדיע לכם".