גנץ ספד בלוויה והכריז: אני באופן אישי מתכוון לחיות בעוטף עזה

יו"ר המחנה הממלכתי והשר החדש בממשלת החירום, ספד לחברו ראש מועצת שדות נגב, אופיר ליבשטיין ז"ל, והתחייב להפוך את עוטף עזה לגן עדן: "אני באופן אישי מתכוון לחיות בגן העדן הזה שנבנה במרחב הנגב המערבי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/10/23 18:44 ג בחשון התשפד

גנץ ספד בלוויה והכריז: אני באופן אישי מתכוון לחיות בעוטף עזה
בני גנץ, צילום: Photo by Flash90

יו"ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ, ספד היום (ד'), בהלוויתו של ראש מועצת שער הנגב אופיר ליבשטיין ז"ל שנפל כשהגן יחד עם כיתת כוננות על כפר עזה, בשמחת תורה בה פשטו מחבלי חמאס על היישוב. גנץ סיפר על הקשר שלו על ליבשטיין - והכריז: בתום המלחמה אעבור להתגורר בעוטף עזה.

"אני גם רוצה לנצל את המקום ואת הרגע הקשה הזה בשביל להגיד משהו שאני מרגיש שאפשר שאופיר היה אומר ברגע כזה", פתח ואמר. "אני כאן למרות הקושי והכאב, כדי לומר לכולכם קודם כל סליחה. סליחה שלא הצלחנו להציל אתכם, סליחה שלא הצלחנו לשמור עליכם הפעם, שלא הצלחנו להציל את אופיר ואת כולם".

אופיר ליבשטיין הי"ד

אופיר ליבשטיין הי"ד צילום: Flash90

"אני באופן אישי מתכוון לחיות בגן העדן הזה שנבנה במרחב הנגב המערבי"

"אני כאן כדי להבטיח לכם ולכל אזרחי ישראל, שלא נעצור, עד שנגשים את החלום של אופיר וחבריו ושנבנה שוב 100% גן עדן. כדי שהיוזמות של אופיר והחזון שלו יקרו, כדי שגן העדן של הנגב המערבי יבנה מחדש. אני באופן אישי מתכוון לחיות בגן העדן הזה שנבנה במרחב הנגב המערבי".

לדבריו, "המשימה שלנו היא לא רק להביס את החמאס, אלא גם להבטיח שהדרום יהיה 100% גן עדן.אחרי המלחמה, אחרי שננצח, בכל זירה שבה נלחם, נתמסר למשימת הבנייה הזו". עוד אמר: "כי אופיר חי בשביל התקווה, בשביל המדינה, בשביל הקהילה שלו ובשביל המשפחה שלו, והוא נפל למענם. גם אנחנו נחיה ונלחם למען אותה מטרה".