מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

צפו ישיבת ממשלה ראשונה עם גנץ: הבקשה המיוחדת של נתניהו מהשרים

ישיבת ממשלת החירום, אליה הצטרפה המחנה הממלכתי, התקיימה בקריה בתל אביב | כל השרים עמדו לדקת דומיה לזכר הנופלים והנרצחים, נתניהו: "החמאס חשב שאנחנו נתפרק - אנחנו נפרק את החמאס"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/10/23 14:54 ל בתשרי התשפד

ישיבת ממשלה ראשונה עם גנץ: הבקשה המיוחדת של נתניהו מהשרים
דקת הדומיה בישיבת הממשלה, צילום: קובי גדעון / לע״מ

ישיבת ממשלה תחת אש: בפתח ישיבת ממשלת החירום החדשה היום (א'), ביקש ראש הממשלה מחברי הממשלה לקום לדקת דומייה לזכר אחינו ואחיותינו שנרצחו בדם קר, ולוחמינו הגיבורים שנפלו בקרב. לאחר מכן קיבלו השרים סקירה ביטחונית על המצב מפי ראש אגף מבצעים, האלוף עודד בסיוק. הישיבה התקיימה לראשונה עם חברי המחנה הממלכתי, והיא נערכה בקריה בתל אביב בשל המצב.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר: "זוהי הישיבה הראשונה של ממשלת החירום הלאומית. הצטרפו אלינו חמישה שרים נוספים - בני, גדי, חילי, גדעון ויפעת. אנחנו פועלים סביב השעון, בעבודת צוות, בחזית אחידה. האחדות בתוכנו מעבירה מסר ברור לעם, לאויב ולעולם.ראיתי את הלוחמים הנפלאים שלנו שנמצאים עכשיו בקו החזית, הם יודעים שהעם כולו עומד מאחוריהם. הם מבינים את גודל המשימה. הם נכונים לפעול בכל רגע, כדי למגר את מפלצות הדמים שקמו עלינו לכלותינו. החמאס חשב שאנחנו נתפרק - אנחנו נפרק את החמאס".

הודעת הליכוד - וההברה של ליברמן

נזכיר כי אמש (שבת) הודיעה מפלגת הליכוד על הצטרפותה של מפלגת ישראל ביתנו לממשלת החירום, אביגדור ליברמן הכחיש את ההודעה. בחשבון הטוויטר שלו והבהיר כי יצטרף לממשלה רק אם ישתתף בקבינט המלחמה המצומצם: "אני מוכן להצטרף לקבינט המלחמה על מנת להביא לניצחון מהר ככל האפשר" כתב ליברמן, "אין לי שום עניין להיות שר מספר 38 בממשלה ולשמש כעלה תאנה".