מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

משה ארבל מתפטר מתפקידו כשר הבריאות - זה מי שיחליף אותו

בצל הקמת ממשלת החירום עם המחנה הממלכתי, השר משה ארבל ביקש להתפטר מתפקידו כשר הבריאות ולהתמקד בתפקידו כשר הפנים - זה חבר הכנסת שיחליף אותו

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/10/23 11:57 כז בתשרי התשפד

משה ארבל מתפטר מתפקידו כשר הבריאות - זה מי שיחליף אותו
משה ארבל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חרבות ברזל, ההיבט הפוליטי: יו"ר מפלגת ש"ס, אריה דרעי, החליט למנות את חבר הכנסת אוריאל בוסו לתפקיד שר הבריאות במקום השר משה ארבל - שימשיך בתפקידו כשר הפנים. ארבל ביקש מדרעי, לאור העומס הרב המוטל על כתפיו כשר בשני משרדים, להתמקד בתפקידו כשר במשרד הפנים ולהתפטר מתפקידו כשר הבריאות. נזכיר כי אתמול (ד') הוקמה ממשלת החירום עם בני גנץ ומחנה הממלכתי.

"המשימה שלו, בפרט בעת הזאת, היא משימת קודש"

"החלטתי כי לאור המצב החירום במדינת ישראל והאחריות הגדולה שיש בשני משרדים חשובים עם אחריות גדולה לאזרחי ישראל ולרשויות המקומיות - ח"כ אוריאל בוסו ימונה לתפקיד שר הבריאות והשר ארבל ימשיך בתפקידו כשר הפנים", מסר דרעי.

אוריאל בוסו

אוריאל בוסו. שר הבריאות החדש | צילום: עמיאל ירחי


יו"ר המפלגה בירך את השניים: "מאחל הצלחה גדולה לח"כ אוריאל בוסו שר הבריאות הנכנס שיתרום מניסיונו כיו"ר וועדת הבריאות בכנסת, המשימה שלו בפרט בעת הזאת היא משימת קודש, לעזור ולחזק את מערכת הבריאות שעסוקה כולה בהצלת חיים. אני מודה לשר הפנים משה ארבל על מסירותו העצומה במשרד הבריאות ומאחל לו בהצלחה במשרד הפנים בפרט בעת הזאת לסייע ככל האפשר לרשויות המקומיות החווים תקופה מאתגרת".