פליטת פה? בכיר יש עתיד חשף את החשש הגדול של המפלגה

ברקע הבחירות הקרבות לראשות המפלגה, אומר חבר הכנסת מאיר כהן כי "יש תחושה שהמחנה הממלכתי היא זו שתוביל" אך בהמשך הדגיש כי מערכת בחירות אינה נראית באופק. בהמשך חשף את זהות המועמד בו יתמוך

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/10/23 16:54 יט בתשרי התשפד

פליטת פה? בכיר יש עתיד חשף את החשש הגדול של המפלגה
יאיר לפיד, המחנה הממלכתי תוביל את הגוש?, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מאז הבחירות, יו"ר יש עתיד יאיר לפיד הוא גם יו"ר האופוזיציה וזאת בשל היותו ראש המפלגה הגדולה ביותר מבין מפלגות האופוזיציה. אלא שברקע הבחירות ביש עתיד ומצבו של גנץ בסקרים, ייתכן ובבחירות הבאות שני התארים הללו לא יהיו שייכים ללפיד. היום (ד') במהלך ראיון ל-103fm נרשמה אמירה חריגה של בכיר יש עתיד השר לשעבר מאיר כהן שאמר על גנץ ומפלגתו כי "יש תחושה שהמחנה הממלכתי היא זו שתוביל".

"אנחנו שומעים את גנץ, לעיתים הוא אומר ולא אומר"

האמירה של כהן זכתה מיד גם להסתייגות כשאמר: "אבל עדיין אין בחירות. מפלגת יש עתיד היא מפלגה חזקה עם מנגנון מצוין" אמר. כהן ניסה להסביר את ההתחזקות של גנץ בסקרים על פני מפלגתו: "הכאוס הגדול במדינה, הוויכוחים הגדולים והניסיון לשנות את זהות המדינה, מאורעות יום כיפור האחרון, גורמים להרבה מאוד אנשים לרצות לשמוע על פשרות, על אחדות ועל להתקפל" אמר.

כהן. מבקר את גנץ

כהן. מסביר מדוע המפלגה נחלשה. צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בהמשך הוסיף: "זה בסדר שכולם יתקפלו. אנחנו שומעים את גנץ, לעיתים הוא אומר ולא אומר. אנחנו כן מחדדים את העמדות, לא כדי להיות חס ושלום ברי ויכוח, אלא כדי לשים על השולחן בתוך כל הכאוס הגדול סוגיות שצריך לפתור אותן ולא להשאיר אותם לילדים שלנו".

למי הוא יצביע בבחירות לראשות יש עתיד?

כשנשאל לגבי זהות המועמד לו יצביע בבחירות לראשות יש עתיד אמר: "אני חושב שיאיר עדיין לא אמר את דברו אז אני חושב שאני אתמוך ביאיר, הוא היה ראש ממשלה מצוין. אנחנו פותחים את השורות, התחייבנו לפתוח את השורות. לצערי הגדול דווקא לנו נשפו בעורף".

הח"כים גנץ וסער |

גנץ, יכול לחייך. צילום: Olivier Fitoussi/Flash90