"יש הרבה סיבות לגנות את צבי סוכות - אין שום סיבה להתנגח באשתו"

חברת הכנסת שרן השכל מהמחנה הממלכתי הגיבה לבערת המטפחת של חיה סוכות, רעייתו של ח"כ מעוצמה יהודית: "את בני המשפחה השאירו מחוץ לתמונה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/10/23 20:45 יז בתשרי התשפד

"יש הרבה סיבות לגנות את צבי סוכות - אין שום סיבה להתנגח באשתו"
שרן השכל, צילום: דוברות

כיסויי הראש הססגוניים והדומיננטים של נשות הציונות הדתית עולות מידי תקופה לכותרות. היום (ב') זה קרה לאחר חבר הכנסת צבי סוכות ממפלגת הציונות הדתית פרסם תמונה כשלצידו יושבת רעייתו ולראשה מטפחת גדולה. במהרה, אנשי שמאל וצייצנים ברשת פתחו במתקפה כלפי אשת ח"כ בגלל כיסוי הראש שעטתה, אחד הגולשים כתב: "על הראש, הבובה זה סט זוגי או יחיד".

צבי סוכות ואשתו

צבי סוכות ואשתו, צילום: מתוך חשבון הטוויטר של חה"כ צבי סוכות

"את בני המשפחה השאירו מחוץ לתמונה"

הביקורת על התגובות המרושעות לא אחרה להגיע מכל צידי המפה הפוליטית. גם חברת הכנסת מהמחנה הממלכתי, שרן השכל, כתבה: "ביקורת על נבחר ציבור היא לגיטימית וחשובה, את בני המשפחה השאירו מחוץ לתמונה. הכפשה והשפלת בני משפחה היא מיותרת ובמיוחד בשל לבוש של אישה - זה קו אדום שלא תואם להשקפת עולם ליברלית". עוד הוסיפה השכל וכתבה: "וחוץ מזה, יש כל כך הרבה סיבות לגנות אדם כמו צבי סוכות, שממש אין שום סיבה להתנגח באשתו. הוא מספק מספיק חומר".

סוכות לא נשאר אדיש למתקפה המכוערת וכתב: "אחרי שפיצצו את תפילת כל נדרי, הרסו לילדות אירוע חג וחירבו את האפשרות לשדר מסוכה בערוץ 14 הליברלים הנאורים סימנו מטרה חדשה - הכסר"ש של אשתי. שונאי יהדות".