מביך: יאיר לפיד זעק נגד הפרדה מגדרית - אשתו תשתתף באירוע לנשים בלבד

אחרי שראש האופוזיציה הביע לא אחת את התנגדותו להפרדה בין נשים לגברים, התפרסם כי אשתו ליהיא תשתתף כ "אורחת כבוד" באירוע לנשים בלבד

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/10/23 18:40 יז בתשרי התשפד

מביך: יאיר לפיד זעק נגד הפרדה מגדרית - אשתו תשתתף באירוע לנשים בלבד
יאיר וליהיא לפיד, צילום: פלאש 90, תומר נויברג

בימים האחרונים נושא ההפרדה המגדרית בין נשים לגברים עלה לכותרות, עם פיצוץ התפילה הנפרדת ביום הכיפורים בכיכר דיזינגוף. בין המתנגדים הבולטים להפרדה במרחב הציבורי היה ראש האופוזיציה ויו"ר מפלגת יש עתיד - יאיר לפיד. אולם באופן מפתיע, היום (ב') התפרסם כי רעייתו, ליהיא, תשתתף בקרוב באירוע לנשים בלבד.

ליהיא לפיד - אורחת הכבוד בערב לנשים בלבד

מדובר ב"ערב נשים מיוחד", שיתקיים בהשתתפות מועמדת יש עתיד לבחירות המקומיות בקריית אונו, מיכל רוזנשטיין. בפרסום לערה, נכתב: "לקמפיין נשי חזק מגיע ערב נשים מיוחד", לפיד תשתתף בו כ- "אורחת כבוד".

צילום: המודעה שפורסמה

נזכיר כי בעקבות פיצוץ התפילה בכיכר דיזינגוף, שיתף לפיד ציוץ ארוך בחשבון הטוויטר שלו, בו הסביר מדוע הוא מתנגד להפרדה: ""הגרעין החרד"לי שהגיע לשכונה החליט להביא גם אלינו את המלחמה. מתעקשים על הפרדה מגדרית גם בחוץ".

לפני כשנה, יצא בחריפות נגד הצעת חוק להפרדה מגדרית באירועים דתיים ואמר כי "בזמן שבאיראן נשים אמיצות נאבקות על זכויותיהן, בישראל סמוטריץ' והחרד"לים שלו מנסים לשלוח נשים אל מאחורי המחסומים ולהכניס לחוק הפרדה בין נשים לגברים". עוד כתב: "איפה הליכוד? למה הם שותקים? איראן זה לא כאן".