"5,000 דולר במזומן": התיעוד מהסוכה שיביך את דרעי

בסרטון שהופץ הבוקר נראה יו"ר ש"ס אריה דרעי מציג את האתרוגים שלו, על אחד מהם הוא אמר: "זה הארוג הכי יקר פה בגלל הגרטל, 5,000 דולר במזומן" | תגובת דרעי: "הדברים כאמור נאמרו בבדיחות הדעת"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 01/10/23 11:21 טז בתשרי התשפד

"5,000 דולר במזומן": התיעוד מהסוכה שיביך את דרעי
דרעי. , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אריה דרעי קנה אתרוג ב-5,000 דולר? בתיעוד שהופץ ברשת נראה יו"ר ש"ס מציג את האתרוגים השונים שלו, על אחד מהם אמר יו"ר ש"ס: "זה האתרוג הכי יקר פה בגלל הגרטל, 5,000 דולר במזומן". דרעי מכחיש שקנה את האתרוג במחיר הזה, אך נציין כי החוק אוסר על עסקאות במזומן בסכומים כאלה. בנוסף, רבים ברשת תקפו את יו"ר ש"ס: "תחשבו כמה לחם וחלב לילדים נזקקים אפשר לקנות ב-5,000" דולר.

במפלגת ש"ס מסרו בתגובה: "במשך שנים רבות נוהג יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי לברך בחג הסוכות על מגוון אתרוגים מזנים שונים, כולל אתרוגים מרוקאים, תימנים וזן חזו"א. השנה, היו בסוכתו אתרוגים גדולים ואתרוג מרוקאי קטן.

בחוש הומור וכדי להגן על כבודו של האתרוג המרוקאי אמר הרב דרעי בהלצה - אל תסתכלו על גודלו הקטן של של האתרוג המרוקאי, בסאטמר באמריקה משלמים עליו אלפים במזומן. הדברים כאמור נאמרו בבדיחות הדעת. האתרוג עצמו, כמו כלל האתרוגים רכש הרב דרעי בארץ במאות שקלים בלבד, כמנהגו".