דרמה בליכוד: תתקיים הצבעה אם לקדם את הרפורמה המשפטית

בית הדין של הליכוד הכריע: מרכז הליכוד יתכנס להצביע על השאלה שקורעת את המפלגה, האם לקדם את הרפורמה המשפטית או שדווקא הגיע הזמן לעצור את החקיקה

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 27/09/23 16:10 יב בתשרי התשפד

דרמה בליכוד: תתקיים הצבעה אם לקדם את הרפורמה המשפטית
נתניהו עם לוין, צילום: יונתן סינדל/פלאש90

לקראת אירוע דרמטי בליכוד: בית הדין של הליכוד הכיר בדרישתם של למעלה מ-1000 חברי מרכז ליכוד בהובלת "פורום דרור בליכוד", וקבע תאריך אחרון לכינוס המרכז והצבעה על הדרישה מנציגי הליכוד בכנסת לקדם בחקיקה את הרפורמה המשפטית. בעקבות הודעת בית הדין, ב-15 לדצמבר המרכז יקבל החלטה אם יש לקדם את הרפורמה המשפטית.

כזכור, 'פורום דרור בליכוד' ומספר קבוצות אחרות גייסו למעלה מ-1000 חתימות של חברי מרכז במטרה לכנס את מרכז הליכוד ולהצביע אם במידה ולא יושגו הסכמות בבית הנשיא, מפלגת הליכוד ונציגיה ימשיכו ויחוקקו בקריאה שניה ושלישית את תיקון הוועדה למינוי שופטים.

"ניצחון גדול לדמוקרטיה הליכודית"

מ'פורום דרור בליכוד', שהוביל את הדרישה נמסר: "זהו ניצחון גדול לדמוקרטיה הליכודית והפנים מפלגתית בישראל. הכיסאות ניתנו לחברי הכנסת בתור שליחים, ולא בתור סידור עבודה. ב-15 לדצמבר מרכז הליכוד יאמר את דברו לחברי הכנסת גלנט, ביטן, אדלשטיין ולכל מי שמנסה למסמס את רצון הבוחר: די עם המקלות בגלגלים - מגיע לעם לבחור את שופטיו!"