השר אופיר סופר: "לעצור את החקיקה של הרפורמה המשפטית"

שר העלייה והקליטה קורא לעצור את חקיקת הרפורמה המשפטית על מנת לנסות שוב להגיע להסכמות, "לעצור ולהתקדם אחר כך בהסכמות, להעביר את השנתיים הקרובות, את השנה וחצי הקרובות, באווירה אחרת לגמרי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/09/23 15:41 יב בתשרי התשפד

השר אופיר סופר: "לעצור את החקיקה של הרפורמה המשפטית"
אופיר סופר, צילום: אלעד זגמן-ענבה (לע"מ)

שר העלייה והקליטה אופיר סופר, מספר 2 של בצלאל סמוטריץ' במפלגת "הציונות הדתית" שמובילה את הרפורמה המשפטית, קורא לעצור את החקיקה ומותח ביקורת על התנהלות הממשלה בעניין הרפורמה המשפטית.

אופיר סופר: "צריך לעצור את החקיקה"

בראיון לעיתון "מצב הרוח" שיפורסם השבת אמר סופר: "אמי זכרונה לברכה תמיד הייתה אומרת לי: 'אופיר, אני בעד שתלמד. אבל תוודא ששכר הלימוד לא יהיה גבוה מדי'. והיום שכר הלימוד הוא גבוה מדי. ושכר לימוד גבוה צריך לשלם. ואם המשמעות היא כרגע לעצור את החקיקה, אז כן, צריך לעצור את החקיקה. לעצור ולהתקדם אחר כך בהסכמות. להעביר את השנתיים הקרובות, את השנה וחצי הקרובות, באווירה אחרת לגמרי. לבנות אמון, להרגיע את המערכת".

סופר הוסיף: "ניסיתי לבדוק כמה אופציות של עצירה. כשעלתה הצעת הפשרה בחג פורים, אמרתי לחברים בקואליציה: 'בואו ננסה להיכנס לאיזושהי הידברות, לאיזשהו שיח. ניתן את ההזדמנות לשיח. ניתן הזדמנות להיכנס לאיזשהו שיח שהוא טיפה בונה אמון. לא יילך - נתקדם הלאה. אני חושב שהמשימה הראשונה - הראשונה במעלה לפני הכול - זה חיזוק הסולידריות הישראלית. אני חושב על זה כבר חודשים ארוכים".