צפו נתניהו על שידור נאומו בסעודיה: "זה סימן של התקופה"

ראש הממשלה התייחס בישיבת הממשלה השבועית לנאומו בעצרת האו"ם: "זו הפעם הראשונה שנאום של ראש ממשלה ישראלי שודר בחי בערב הסעודית. זה סימן של התקופה"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 27/09/23 11:42 יב בתשרי התשפד

נתניהו על שידור נאומו בסעודיה: "זה סימן של התקופה"
ישיבת ממשלה, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ישיבת הממשלה השבועית נפתחה היום (ד'') בירושלים עם דבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. בדבריו נגע במספר סוגיות, אך פתח בביקור המדיני שערך בארה"ב בשבוע שעבר. "זה היה ביקור מדיני מוצלח ביותר שאיפשר לחזק קשרים קיימים עם מדינות מוכרות ולפתח קשרים חדשים. נפגשתי עם קרוב לעשרים מנהיגי מדינות".

"נפגשתי עם ביידן לשעה שלמה בארבע עיניים"

מיד לאחר מכן דיבר ראש הממשלה על הפגישה שערך עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן: "היתה פגישה חשובה ביותר עם הנשיא ביידן שבה התמקדנו בעיקר על הרחבת מעגל השלום" אמר נתניהו, והוסיף כי הפגישה נמשכה מעבר למצופה: "הפגישה היתה אמורה להתבצע בפורום מצומצם כמה דקות ואז בפורום מורחב. היא בסוף נמשכה שעה שלמה בארבע עיניים".

נתניהו וביידן, היום

"נפגשתי עם ביידן לשעה שלמה בארבע עיניים", נתניהו וביידן. צילום: אבי אוחיון\לע"מ

"הפעם הראשונה שנאום של ראש ממשלה ישראלית שודר בסעודיה"

נתניהו התייחס לביקורו של שר התיירות חיים כץ בסעודיה: "אתם רואים דברים שנראים שקרו מאליהם, שרים נמצאים בסעודיה, זה נראה דמיוני. זה לא קרה מעצמו, היינו צריכים להיאבק בשינוי הקונספציה לעקוף את הווטו הפלסטיני שאמר שעד שלא נביא הסכם עם הפלסטינים לא ניתן לפרוץ לעולם הערבי". בהמשך סיכם נתניהו את נאומו בעצרת האו"ם ואמר כי "זו הפעם הראשונה שנאום של ראש ממשלה ישראלית שודר בחי בערב הסעודית. זה סימן של התקופה".