לוינסון במתקפה על ידידיה וסיון רהב מאיר: "המיסיון רודף הבצע"

העיתונאי הדתל"ש תקף בחשבון הטוויטר שלו את ידידיה וסיוון רהב-מאיר והאשים אותם ברדיפת בצע: "בשבילם שוק הקירוב וכל החרטא הזה זה ערימות של כסף. אין שם שום התנדבות באהבת ישראל אלא במילוי חשבון הבנק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/09/23 19:29 יא בתשרי התשפד

לוינסון במתקפה על ידידיה וסיון רהב מאיר: "המיסיון רודף הבצע"
"בשבילהם שוק הקירוב זה ערימות של כסף", חיים לוינסון., צילום: Moshe Shai/FLASH90

ברקע סערת התפילה בדיזינגוף, העיתונאי הדתל"ש חיים לוינסון תקף היום (ג') בחריפות את הזוג ידידיה וסיוון רהב מאיר והאשים אותם ב"מיסיון ורדיפת בצע". בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו, כתב העיתונאי: "ידידיה מאיר הוא מיסיונר שגר בירושלים. בינו לבין תל אביב אין דבר. יש הרבה סוגים של מיסיון חרדל"י. הזוג סיון רהב ידידה מאיר הוא הבזוי שבהם. המיסיון רודף הבצע".

סיוון רהב מאיר

"אין ציניים מהזוג הזה", סיוון רהב מאיר, צילום: Flash90

"בשבילהם שוק הקירוב וכל החרטא הזה זה ערימות של כסף"

בהמשך הוסיף לוינסון: "הם גילו פלח שוק משוגע - מדברים דתית לדתיים וחילונית לחילונים. בשבילהם שוק הקירוב וכל החרטא הזה זה ערימות של כסף. אין שם שום התנדבות באהבת ישראל אלא במילוי חשבון הבנק".

לסיום טען עיתונאי הארץ כי בשיחה שערך עם אמרגן ההרצאות של הזוג התברר כי תעריפי ההרצאות מגיעים לעשרות אלפי שקלים. "בשביל הספורט שלחתי סמס לאמרגן ההרצאות שלהם ממספר אנונימי עם בקשה להרצאה על קירוב בדרום העיר" כתב לוינסון. "התעריף שהוא מבקש 14 רק לסיון, 18 או 20 למשותף" הוסיף, וחתם בחריפות: "אין ציניים מהזוג הזה, מגלגלים עיניים על אהבת ישראל, שליחי המיסיון שמתעשרים מיידישקיט".

המתקפה של לוינסון מגיעה בתגובה לדברים שאמר מוקדם יותר היום הפובליציסט ידידיה מאיר. בראיון לגלי ישראל תיאר מאיר את פיצוץ התפילה בכיכר דיזנגוף ביום כיפור: "לא נרדמתי כל הלילה, יש טקסטים ששמעתי שניסיתי כל הלילה למחוק אותם מהראש" תיאר הפובליציסט. "למשל, הביאו בקבוקי מים לסוף הצום למתפללים, אתה יודע מה צעקו האנשים בקבוצה מנגד? 'זה מים מהמיסים שלנו'. זו קבוצה בריונית. איפה נשיא המדינה? זה מאכזב ברמות".

ידידיה מאיר

"הוא מיסיונר שגר בירושלים", ידידיה מאיר, צילום: פלאש 90