בלב ניו יורק: התשובה של פעילי הימין למנהיגי המחאה

קמפיין תמיכה של הקהילות היהודיות בארה"ב בנתניהו עלה בשעות האחרונות בלב מתחם הטיימס סקוור בניו יורק. ברל'ה קרומבי: "חשוב שידעו כולם שהקהילה היהודית העולמית מחזקת את ראש הממשלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/09/23 18:04 ו בתשרי התשפד

בלב ניו יורק: התשובה של פעילי הימין למנהיגי המחאה
שלט התמיכה בנתניהו בניו יורק, צילום: תקומה 2023

לקראת נאום נתניהו באו"ם - תמיכה בנתניהו בכיכר הסחר העולמית: הקהילות היהודיות בארה"ב מצטרפות לתמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו שמבקר בימים אלו במדינה לקראת נאומו באו"ם. בשעה האחרונה (ה') עלה בלב מתחם המדיה והסחר העולמי שבניו יורק, הטיימס סקוור, קמפיין תמיכה בנתניהו בשיתוף פעולה של הקהילות היהודיות יחד עם מטה 2023 בראשותו של ברל'ה קרומבי. על שלטי התמיכה שעלו במתחם הטיימס סקוור נכתב "תודה לך ביבי - העם היהודי תומך בך".

נציין כי מדובר בקמפיין תמיכה ראשון בין לאומי בשיתוף פועלה עם הקהילה היהודית הבין לאומית במאבק סביב הרפורמה המשפטית, וכן של התגייסות של יהודי ארה"ב למען הנושא. מאחורי מימון השלט עומדים חברים מהקהילה היהודית בניו יורק שביקשו לחזק את ראש הממשלה נתניהו, זאת בעקבות ההפגנות נגדו שנערכות בימים האחרונים על ידי מתנגדי הרפורמה מארגוני השמאל.

ברלה קרומבי

ברלה קרומבי, צילום: דוד מנדלסון

"משמח לראות שהקהילה היהודית הבינלאומית מקבלת את נתניהו בכבוד מלאכים"

מי שגייס אותם למאבק הוא דוידי קרומבי, אחיו הצעיר של ברל'ה, מבעלי חברת פרסום קראון שמתמחה בפרסום אסטרטגי ושיווק לקהילה היהודית בארה"ב. לאחר מספר הצעות, הוחלט ללכת על קמפיין חוצות ענק בכיכר הטיימס סקוור, שכאמור עלה בשעות האחרונות לאוויר. "משמח לראות שהקהילה היהודית הבינלאומית מקבלת את נתניהו בכבוד מלאכים", אמר ברל'ה קרומבי ממטה תקומה 2023.

לדבריו, "מול קמפיין ה-BDS שמטרתו לפוגע בישראל וחיילי צה"ל, חשוב שידעו כולם שהקהילה היהודית העולמית מחזקת את ראש הממשלה".