זעזוע במשרד לביטחון לאומי: המנכ"ל של בן גביר מתפטר

שמונה חודשים לאחר שמונה בידי בן גביר למנכ"ל המשרד לביטחון לאומי, שלמה בן אליהו מודיעה על עזיבת התפקיד. המנכ"ל העוזב מאומר כי המהלך מגיע בגלל סיבות אישיות

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 20/09/23 16:26 ה בתשרי התשפד

זעזוע במשרד לביטחון לאומי: המנכ"ל של בן גביר מתפטר
שלמה בן אליהו, עוזב את המשרד, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מנכ"ל המשרד לביטחון לאומי שלמה בן אליהו הודיע היום (ד') כי בכוונתו לעזוב את התפקיד, שמונה חודשים לאחר שמונה בידי השר בן גביר לתפקיד. בן אליהו הסביר כי העזיבה מגיעה בגלל "סיבות אישיות".

"אני מודה על הזכות שהייתה לי לעבוד עמכם"

במכתב ששלח לעובדי המשרד כתב: "עקב סיבות אישיות, הודעתי לאחרונה לשר לביטחון לאומי על כוונתי לסיים את כהונתי כמנכ"ל המשרד. אני מודה על הזכות שהייתה לי לעבוד עמכם וזה המקום לציין לטובה את עובדי והנהלת המשרד על שיתוף הפעולה הפורה, שהוביל להישגים רבים".

ימתין לקבינט, בן גביר.

בן גביר.המנכ"ל עזב, צילום: Ben Hakoon/Flash90

בהמשך המכתב מונה בן אליהו את ההשגים שהשיג המשרד בתקופתו וביניהם: הגדלת תקציב המשרד לביטחון לאומי, העלאת שכר השוטרים והסוהרים, הגדלת תקני כח האדם במשרד וסיום עבודת הוועדה להקמת המשמר הלאומי.

מינויו אושר פה אחד

כזכור, הממשלה אישרה לפני כשמונה חודשים את מינוי של עו"ד שלמה בן אליהו למנכ"ל המשרד לביטחון לאומי, זאת, לאחר שוועדה של נציבות שירות המדינה אישרה פה אחד את המינוי. הוועדה המליצה למנותו לתפקיד וציינה כי "היכרותו של עו"ד בן אליהו עם תחומי העיסוק של המשרד וכן ניסיונו המקצועי והתפקידים שביצע בעבר, יאפשרו לו כניסה מהירה לתפקיד".