בזמן שנתניהו נפגש עם ביידן - אלה התוכניות של שרה

הביקור המדיני של נתניהו בארצות הברית החל וגם רעייתו שרה הוזמנה למספר אירועים רשמיים של הנשים הראשונות של מנהיגי המדינות שהגיעו גם הם לעצרת האו"ם

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/09/23 16:40 ד בתשרי התשפד

בזמן שנתניהו נפגש עם ביידן - אלה התוכניות של שרה
שרה נתניהו, צילום: לע"מ

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו עתידה להשתתף בשני אירועים של הנשים הראשונות של ראשי המדינות, בשולי עצרת האו"ם. האירועים בהם תשתתף רעיית ראש הממשלה, הינם לכבוד כינוס העצרת הכללית ה-78 של האו"ם.

האירועים בהם תשתתף שרה נתניהו

האירוע הראשון בו תשתתף רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, הינו מטעם ארגון FASHION 4 DEVELOPMENT, אשר יתקיים היום (ג'), ה-19 לספטמבר, בשעה 11:30 (שעות ארה"ב), באולם האירועים 583 Park Avenue.

מטרת הארגון היא לקדם שינוי חברתי דרך הכוח של תעשיות האופנה והיופי, וכן פועל הארגון לקידום פעילויות להעצמת נשים ופיתוח כלכלי. באירוע תתקיים חלוקת פרסים לאנשים משפיעים מסקטורים שונים, וחלקו יהיה מוקדש לזכרה של המלכה אליזבת'.

ההזמנה שקיבלה שרה נתניהו

ההזמנה שקיבלה שרה נתניהו צילום: לע"ם

מדינת ישראל, תומכת בקידום דפוסי צריכה וייצור בת-קיימא, כלכלה מעגלית ושימוש יעיל במשאבים, מה שמשתקף בהחלטות הישראליות בוועדה השנייה של האו"ם. האירוע השני בו תשתתף רעיית רה"מ שרה נתניהו, הינו אירוע קבלת פנים בהובלתה של רעיית נשיא ארה"ב ד"ר ג'יל ביידן, שצפויה לשאת נאום. האירוע יתקיים מחר (ד'), 20 לספטמבר, בשעה 15:00.

האירוע יתקיים במוזיאון קופר יואיט לעיצוב, מוזיאון המיועד לעיצוב היסטורי ומודרני, בו מוצגות תערוכות של פונטים, ציור ועיצוב גרפי, עיצוב בטקסטיל, עיצוב מוצרים וחפצים ועוד.