"נושא התחבורה והבניה בגוש עציון הוא קריטי"

לכנס של איגוד הקבלנים "ארגון בוני ירושלים והסביבה" הגיעה לראשונה נציגות של גוש עציון: חכ"ל שולי מועלם, מועמדת לראשות מועצת גוש עציון

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/09/23 14:59 כז באלול התשפג

"נושא התחבורה והבניה בגוש עציון הוא קריטי"
שולי מועלם, צילום: שמואל אדלר

אמש (ג'), נערך במלון "אוריינט" בירושלים כנס של "ארגון בוני ירושלים והסביבה", איגוד של מאות קבלנים המטפל במספר רב של נושאים בתחום הבניה והתשתיות באזור. כיבדו בנוכחותם בכנס: שרת התחבורה מירי רגב, ראש העיר ירושלים, משה ליאון, והמועמדת לראשות מועצת גוש עציון, שולי מועלם.

בכנס דנו בנושאי בניה, תחבורה ותשתיות בירושלים והסביבה ועל דרכים לשיפור איכות החיים באזור. במשך השנים עד כה לא השתתפו נציגים של גוש עציון באירועים אלו ולראשונה שולי מועלם ייצגה את גוש עציון וצרכיו בכנס מסוג זה.

חכ"ל שולי מועלם שוחחה עם יזמים וקבלנים וכן עם השרה רגב וראש העיר ליאון, על נושאי התחבורה בגוש עציון ועל הדרכים והתוכניות לשיפורם. מועלם סיכמה עם הנוכחים על שיתופי פעולה חשובים במטרה לשפר את איכות חייהם של תושבי הגוש.

שולי מועלם, מועמדת לראשות מועצת גוש עציון: "נפגשתי אתמול עם אנשים רבים שכל מטרתם היא לבנות ולקדם את האיזור המדהים שלנו. אני רוצה להוקיר תודה לחברתי שרת התחבורה מירי רגב, על הקשב והמאמצים הרבים שהיא עושה לשיפור התחבורה בגוש וכן לראש העיר ירושלים משה ליאון שנרתם לעבוד גם לטובת תושבי גוש עציון. נושא התחבורה והבניה הוא נושא קריטי ואני מתכוונת לשים עליו דגש מיוחד בשיתוף פעולה עם כלל הגורמים"