איפה עמית סגל? אלה העיתונאים הכי אהודים בקרב הליכודניקים

בסקר שערך ערוץ "מלוכדים" המסקר את נבחרי הציבור של הליכוד, נשאלה השאלה "מי איש התקשורת שלך בתקשורת הימין?" למקום הראשון ובפער רב, הגיע ינון מגל, כאשר בעשירייה יש 6 מכוכבי ערוץ 14. שמעון ריקלין בתחתית, ואיפה עמית סגל?

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/09/23 08:54 כו באלול התשפג

איפה עמית סגל? אלה העיתונאים הכי אהודים בקרב הליכודניקים
ינון מגל, הכי אהוד, צילום: תומר שלום

כניסתו של ערוץ 14 למפת התקשורת הישראלית שינתה רבות את צריכת התקשורת בישראל כשרבים בימין ובייחוד בקרב תומכי הליכוד מביעים אמון בערוץ ובעיתונאים המככבים בו. בסקר תקשורת שערך ערוץ העדכונים "מלוכדים" שמסקר את פעילות נבחרי הציבור של מפלגת השלטון נשאלה השאלה "מי איש התקשורת שלך בתקשורת הימין?", עיתונאי ערוץ 14 מככבים ברשימה.

ינון מגל בטופ, עמית סגל ויאיר שרקי בעשירייה

למקום הראשון ובפער ניכר, הגיע ינון מגל, הכוכב הגדול של ערוץ 14, כשבעשירייה הוצבו עוד 5 אנשי תקשורת מהערוץ. למקום השני הגיע יעקב ברדוגו ולמקום השלישי עמית סגל. בהמשך הרשימה אפשר למצוא גם את איילה חסון, מוטי קסטל, מגי טביבי, יקי אדמקר, יותם זמרי, יאיר שרקי וגדי טאוב.

עמית סגל

עמית סגל, במקום השלישי. צילום: Yonatan Sindel/Flash90

העיתונאים בתחתית הרשימה

לסוף הרשימה הגיעו עוד מספר אנשי תקשורת מהערוץ כשהבולט שבהם הוא שמעון ריקלין, מי שהיה ממובילי מהפכת ערוץ 14 שהגיע למקום הלפני האחרון והקדים במעט את חגי סגל. לפני ברשימה ניתן למצוא את נועם פתחי, בועז גולן, ידידה מאיר, יהודה שלזינגר ואבישי בן חיים. למקום באמצע הרשימה הגיעו שלושה מהכוכבים הבולטים של הערוץ: אראל סגל, שרון גל ושי גולדן.

שמעון ריקלין, שני מהסוף. צילום: אמיר לוי/פלאש 90