עם לוחות הברית אלטרנטיבים: מפגינים חוסמים את ביתו של סמוטריץ'

מפגיני ארגון "אחים לנשק" הגיעו מוקדם בבוקר להפגין מול ביתו של שר האוצר במחאה על המצב הביטחוני - ומונעים את יציאתו מביתו | המוחים העמידו מיצג מחאה של לוחות הברית

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/08/23 08:37 ז באלול התשפג

עם לוחות הברית אלטרנטיבים: מפגינים חוסמים את ביתו של סמוטריץ'
צילום: מחאת המילואימניקים אחים לנשק

אנשי מחאת "המילואימניקים אחים-לנשק" הגיעו הבוקר (ה') להפגין מול ביתו של שר הביטחון בצלאל סמוטריץ' בקדומים, נושאים עמם מיצג של לוחות הברית. במהלך ההפגנה חסמו המוחים את ביתו של השר ומנעו ממנו לצאת, כוחות המשטרה החלו בפינויים מהאזור. המחאה היא על רקע המצב הביטחוני הרעוע ביו"ש בתקופה האחרונה, ולדבריהם, כדי: "להזכיר לשר הכושל את חמשת הדיברות והמקורות שנטש לטובת מאמציו לקדם אג'נדה כהאניסטית גזענית של עליונות יהודית".

חוסמים את ביתו של סמוטריץ':

"סמוטריץ' נישל את גלנט ממשרד הביטחון ומכהן בתפקיד שגדול עליו"

ממחאת המילואימניקים אחים לנשק נמסר: "סמוטריץ' נישל את גלנט ממשרד הביטחון ומכהן בתפקיד שגדול עליו. הוא מקדם את 'תכנית ההכרעה' לכינונה של מדינה ליהודים בלבד, נותן גב למיליציית חווארה ומפקיר את חיילי צה"ל בהאג". עוד תקפו: "אם הוא לא יזכר בעצמו שליהדות יש מסורת של כבוד הדדי והכלה אנחנו נגיע להזכיר לו. השר הכושל לא יצליח במאמציו לקדם את ההפיכה המשטרית שתממש את יעדיו ואנחנו נהיה שם לעצור אותו".

מיצגי מול ביתו של סמוטריץ' אינן נחלת השמאל בלבד. לפני כשבועיים, בעקבות הפינוי של גבעת "אעירה שחר" הסמוכה לישוב כוכב השחר בבנימין, פעילי ימין הקימו מיצג מול בית השר. הפעילים העמידו ערימת הריסות שנלקחו מבתי המשפחות ב-"אעירה שחר", ועל ידם הציבו שלטים בהם נכתב "סמוטריץ' ובן גביר. להרוס ליהודים - קו אדום".