סיעת הליכוד בירושלים ערכה בחירות פנימיות - אלה המועמדים שנבחרו

סניף הליכוד בירושלים בחר את חברי הסיעה החדשה לקראת הבחירות למועצת העיר ירושלים. "אנו גאים להציג נבחרת צעירה, מתחדשת ומגוונת המגיעה מקרב השכונות ובעלת עבר עשיר של העשייה הציבורית בעיר" אומר אלעד וזאנה, יו"ר סיעת הליכוד הנבחר

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/08/23 18:46 ו באלול התשפג

סיעת הליכוד בירושלים ערכה בחירות פנימיות - אלה המועמדים שנבחרו
אלעד ווזאנה, הליכוד מתחדש, צילום: Ovstudio

מפלגת הליכוד בירושלים מרעננת את רשימתה לקראת הבחירות המוניציפליות הקרובות. ביום רביעי האחרון התקיימו בסניף בירושלים בחירות מקדימות לבחירת רשימת הליכוד שתפעל במועצת העיר ירושלים. לרשימת הליכוד נבחרו מועמדים מנוסים מכל רחבי העיר המייצגים את כלל השכונות, המגזרים והקהילות בה, במטרה להוביל רשת ענפה של פעילות ועשייה בכל השכונות העיר.

לסיעת הליכוד נבחרו 5 חברים: אלעד וזאנה, אבי מויאל, אסנקה יוהנס, אלעזר כרמל ויאיר גבאי. המועמדים נבחרו בהליך דמוקרטי ע"י חברי הסניף בבירה. בליכוד מציינים בסיפוק כי הרשימה שנבחרה משקפת את הבנה מעמיקה של הלך הרוח הירושלמי והמציאות המשתנה המתחדשת בעיר, תוך דגש על חיבור לצרכי התושבים בשכונות.

אלעד ווזאנה נבחר לעמוד בראש הרשימה

כאמור, בראש הרשימה נבחר אלעד וזאנה, תושב שכונת ארמון הנציב בירושלים, פעיל חברתי ואיש ציבור מוערך שפועל רבות ברחבי העיר ובשכונות. במקום השני ברשימת הליכוד נבחר אבי מויאל, יו"ר מנהל מורשה בירושלים, פעיל חברתי שידוע בזכות פועלו לקידום פיתוח חברתי וכלכלי בירושלים ובמקום השלישי, נבחר יוהנס אסנקה פעיל חברתי ונציג העדה האתיופית בליכוד.

עוד ברשימת הליכוד המתחדשת, שילוב של צעירים, וותיקים החולקים מטרה משותפת לשיפור איכות החיים של כלל תושבי ירושלים. כל מועמד מביא איתו סט ייחודי של מיומנויות, הבנה ותשוקה לעיר שכמותה יש רק לירושלמים מלידה, בלב ובנשמה ונושאים את דגל הליכוד בירושלים.

הליכוד, רשימה חדשה בירושלים

הליכוד, רשימה חדשה בירושלים צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

"זו רשימה שגובשה בקפידה ומגלמת את מחויבותה של המפלגה"

"המועמדים ברשימה הם בעלי מומחיות בתחומים שונים החיוניים לפיתוח ירושלים ורווחת תושביה. החל מעזרה פרטנית לתושב ועד לחינוך ובריאות, אנשים אלה הוכיחו את מסירותם לקידום שגשוגה של העיר ומתן מענה לצרכים של תושביה", אומר אלעד וזאנה, המועמד הנבחר של רשימת הליכוד המתחדשת בירושלים.

"זו רשימה שגובשה בקפידה ומגלמת את מחויבותה של המפלגה לחזק את הכוח בשכונות, קידום הצעירים ושמירה על זכויות הוותיקים" אומר אלעד וזאנה. "אנו נחושים להעניק מענה לכלל האתגרים מתוך הבנת השטח והצרכים. סיעת הליכוד בירושלים תדחוף ליוזמות חברתיות ועסקיות שיביאו לצמיחה כלכלית וחברתית בעיר תוך שמירה על סטטוס קוו" הוסיף.

אלעד ווזאנה, הליכוד מתחדש

אלעד ווזאנה, הליכוד מתחדש, צילום: Ovstudio

"להתחבר להמשך העשייה למען ירושלים"

עוד אמר כי "אני גאה מאוד באנשים שמרכיבים את רשימת הליכוד לבחירות המוניציפליות הקרובות בירושלים. יחד נפעל ללא לאות לבנות עתיד מזהיר יותר לכל תושבי ירושלים, תוך שמירה על הקיים ושיפור העתיד, ירושלים זה חיבור בין ישן לחדש, בין קודש לחול, בין השכונות הוותיקות לבין ההתפתחות החדשה, כולם יהיו מיוצגים על ידנו"

ווזאנה סיים ואמר: "מפלגת הליכוד מזמינה את תושבי ירושלים להצטרף, ללמוד על החזון ולהתחבר להמשך העשייה למען ירושלים ותושביה, זו ההזדמנות בה אזרחים יכולים לעצב באופן פעיל את עתידה של עירם האהובה".