הפגישה של בנט עם מתנגדי הרפורמה המשפטית

ראש הממשלה לשעבר נפגש ביום שישי האחרון עם עשרות רופאים המתנגדים לרפורמה המשפטית ושוחח עימם באריכות, לאחרונה הזהיר: "פשרה או חורבן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/08/23 13:22 ה באלול התשפג

הפגישה של בנט עם מתנגדי הרפורמה המשפטית
בנט, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

ביום שישי האחרון, נפגש ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט עם קבוצה של עשרות רופאים מתנגדי הרפורמה המשפטית, ושוחח איתם באריכות על על המחאה ועל איומי הרילקויישן. כך דיווחה הבוקר (ג') בחשבון הטוויטר שלה, כתבת הבריאות של ישראל היום, מיטל יסעור.

"פשרה או חורבן"

לאחרונה הזהיר נפתלי בנט את הציבור בישראל מהשלכות המחלוקות הקשות בעם בעקבות הרפורמה במערכת המשפט, וכתב בחשבון הטוויטר שלו, כי ישנן שתי אפשרויות: פשרה בתיקוני החקיקה או חורבן המדינה.

בנט: "להגיד כן ליוזמת הנשיא"

בראיון שנערך עמו לפני מספר חודשים ב"חדשות 12", אמר בנט כי הוא תומך בהצעת הפשרה של הנשיא וכי שני הצדדים צריכים להגיע להסכמות: "צריך בהחלט להגיד כן ליוזמת הנשיא והייתי מוסיף לזה שבוע של הפסקת חקיקה ומחאה... הרי אין מה להפסיד, אם זה לא יצליח הממשלה תמשיך בחקיקה והאופוזיציה בהפגנות", אמר בנט.

חודש קודם לכן כינה בנט את הרפורמה המשפטית "מסוכנת", "ההצעה הנוכחית המלאה, כפי שהיא כרגע, מסוכנת. היא תפגע ביסודות מדינת ישראל, בכלכלתה ובאזרחיה, והיא עלולה לקרוע את החבל שמחבר את כולנו. לכן צריך לתקן אותה. יש רק פתרון אחד: לשבת יחד, להידבר, ולהגיע לשינוי הנכון. למען האמת", כתב בנט.