בעקבות הפיגוע: כינוס הקבינט יוקדם לתחילת השבוע הבא

בעקבות הפיגוע הקשה בדרום הר חברון, כינוס הקבינט המדיני-ביטחוני יוקדם לתחילת השבוע הבא | הדיון נקבע לתאריך 10 בספטמבר, ובעקבות דרישוות, בין היתר של השר בן גביר, הוקדם הכינוס

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/08/23 14:48 ד באלול התשפג

בעקבות הפיגוע: כינוס הקבינט יוקדם לתחילת השבוע הבא
ישיבת הקבינט, צילום: חיים צח /לע"מ

בעקבות הפיגוע הקשה בדרום הר חברון, כינוס הקבינט המדיני-ביטחוני יוקדם לתחילת השבוע הבא. הדיון נקבע לתאריך 10 בספטמבר, ובעקבות דרישות, בין היתר של השר בן גביר, הוקדם הכינוס. בפיגוע היום (ב') בצומת הכבשים נרצחה בת שבע נגרי, ונהג הרכב נפצע באורח קשה. בתה של נגרי לא נפגעה בגוף.

תגבור כוחות באיו"ש

במקביל, בהתאם להערכת המצב צה"ל מתגבר כוחות באוגדת יהודה ושומרון. על פי דובר צה"ל, הוחלט על תגבור של גדוד ושתי פלוגות באוגדת יהודה ושומרון. הכוחות יתגברו החל מהיום, יסייעו בהגנה על הגזרה, במאמץ סגירת המעגל על המחבל ויתווספו לסד"כ התגבור הקיים באיו"ש.

נזכיר כי בן גביר פנה היום (ב') לראש הממשלה נתניהו בדרישה להקדים את דיון הקבינט. בסביבתו של בן גביר אומרים כי "הגיע הזמן לשים סוף למדיניות הרכה של גלנט". בין היתר דורש השר לבטחון לאומי חבילת צעדים שכוללת הצבת מחסומים, חיסולים ממוקדים, שלילת היתרי עבודה, וביצוע כתרים וסגרים.

הנרצחת בפיגוע: בת שבע נגרי מבית חג"י

בפיגוע הקשה היום (ב') נרצחה בת שבע נגרי הי"ד מבית חג"י. בת שבע היא אם לשלוש בנות והייתה גננת מוערכת ואהובה על הילדים ועל ההורים. כזכור, בשעה 10:18 הבוקר (ב') התקבל דיווח במוקד מד"א על ירי לעבר רכב בכביש 60 סמוך לצומת הכבשים שבדרום הר חברון. כתוצאה מירי המחבלים נהג הרכב נפצע קשה, בו שהו גם שתי טרמפיסטיות. האם, בת שבע, נפצעה באורח אנוש ומותה נקבע בהמשך. בתה בת ה-6 לא נפגעה בגוף.

בת שבע נגרי הי"ד, נרצחה בפיגוע ירי |

בת שבע נגרי הי"ד | צילום: Chaim Goldberg/Flash90