הדרישה של עקיבא נוביק מהשרים הבכירים: "להתנצל"

עיתונאי כאן תקף חלק מחברי הממשלה וכתב כי הם צריכים להודות לחברי האופוזיציה: "שרים בממשלה שרקדו על דם נרצחים בעבר, צריכים עכשיו לכל הפחות להתנצל על התנהגותם המופקרת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/08/23 14:04 ד באלול התשפג

הדרישה של עקיבא נוביק מהשרים הבכירים: "להתנצל"
צילום: יח"צ

בעקבות הפיגוע הקשה בדרום הר חברון, העיתונאי עקיבא נוביק הגיב בחריפות ותקף את שרי הממשלה. בין היתר הוא דרש מהם להתנצל על מה שהוא מכנה "ריקוד על דם הנרצחים".

"להודות בלבם לחברי אופוזיציה"

"שרים בממשלה שרקדו על דם נרצחים בעבר, צריכים עכשיו לכל הפחות להתנצל על התנהגותם המופקרת, ולהודות בלבם לחברי אופוזיציה שלא מתנהגים עכשיו בכזאת נבזות", כתב עיתונאי כאן. נוביק מתייחס לחברי הממשלה שבזמן ממשלת בנט-לפיד תקפו את הממשלה המכהנת על המדיניות בה היא נוקטת.

ראש הממשלה לשעבר לפיד הגיב על הפיגוע וכתב: "פיגוע קטלני בדרום הר חברון, מחבלים נתעבים רצחו בדם קר אישה ופצעו קשה אדם נוסף. אני שולח ניחומים למשפחה על האובדן הקשה ומתפלל עם כל עם ישראל לרפואת הפצוע. כוחות הבטחון לא ירפו מהרוצחים, מרדף ועוד מרדף עד שישיגו אותם. מול הטרור נדרשת יד קשה ונחושה".

הנרצחת בפיגוע: בת שבע נגרי מבית חג"י

בפיגוע הקשה היום (ב') נרצחה בת שבע נגרי הי"ד מבית חג"י. בת שבע היא אם לשלוש בנות והייתה גננת מוערכת ואהובה על הילדים ועל ההורים. כזכור, בשעה 10:18 הבוקר (ב') התקבל דיווח במוקד מד"א על ירי לעבר רכב בכביש 60 סמוך לצומת הכבשים שבדרום הר חברון. כתוצאה מירי המחבלים נהג הרכב נפצע קשה, בו שהו גם שתי טרמפיסטיות. האם, בת שבע, נפצעה באורח אנוש ומותה נקבע בהמשך. בתה בת ה-6 לא נפגעה בגוף.

בת שבע נגרי הי"ד, נרצחה בפיגוע ירי |

בת שבע נגרי הי"ד, נרצחה בפיגוע | צילום: Chaim Goldberg/Flash90

בעקבות הפיגוע, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר פנה לראש הממשלה נתניהו בדרישה להקדים את דיון הקבינט שנקבע ל-10 לספטמבר. בסביבתו של בן גביר אומרים כי "הגיע הזמן לשים סוף למדיניות הרכה של גלנט". בין היתר דורש השר לבטחון לאומי חבילת צעדים שכוללת הצבת מחסומים, חיסולים ממוקדים, שלילת היתרי עבודה, וביצוע כתרים וסגרים.