ערוץ 14 במוקד: ההחלטה של ראשי המחאה

חלק מארגוני המחאה הכריזו על הפגנה נגד בעלי ערוץ 14 יצחק מירילישוילי מול ביתו. בהודעה שנשלחה לפעילים נכתב: "נזכיר לו שאנחנו הרב הליברלי - נילחם בערוץ השקרים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/08/23 19:37 ל באב התשפג

ערוץ 14 במוקד: ההחלטה של ראשי המחאה
ערוץ 14, הפגנה מול ביתו של הבעלים, צילום: Chaim Goldberg/Flash90

מאז הוכרזה הרפורמה המשפטית הציבו לעצמם ראשי המחאה מספר יעדים להתקפה. בין חברי הכנסת, והשרים ניתן היה למנות גם את ערוץ 14 ופורום קהלת בין יעדי המחאות. עתה מתארגנת הפגנה מול ביתו של בעלי ערוץ 14 יצחק מירילשוילי.

"להזכיר לו שאנחנו יודעים את כוונתו האמיתית"

בהודעה שהופצה בקבוצות המחאה, קוראים המארגנים להגיע הערב (ה') להפגנה מול ביתו של מירילשוילי. זוהי אינה ההפגנה הראשונה מול ביתו ובעבר נערכו מספר הפגנות דומות. בהודעה שהופצה נכתב: "באים, להזכיר לו שאנחנו יודעים את כוונתו האמיתית, מירילשווילי, הוא בעל מפעל, שתכליתו לזרוע כאוס ולשסע את החברה הישראלית".

יצחק מירילשוילי, בעלי ערוץ 14

יצחק מירילשוילי, בעלי ערוץ 14 צילום: CC BY-SA 3.0, wikipedia, Ronen Goldman

"נזכיר לו שאנחנו הרוב הליברלי"

"השיטה של פגיעה בלכידות הפנימית, זריעת כאוס, ואז השתלטות טוטאליטרית על חברה מפולגת נוסתה בהצלחה - ועכשיו מיובאת לישראל על ידי הדיקטטור לעתיד ועושי דברו. אנחנו, המוחים במחנה המחנה הליברלי, נבוא היום למירילשווילי, ונזכיר לו שאנחנו הרוב הליברלי - נילחם בערוץ השקרים בכל האמצעים החוקיים שעומדים לרשותנו. ועומדים". מי שחתומים על ההודעה הם אנשי מחאת הרצליה.