מפלגת הליכוד הודיעה: זה המועמד שנתמוך בו לראשות העיר אריאל

מפלגת הליכוד הודיעה רשמית כי תתמוך באורן חזן מועמדות לראשות העיר אריאל. חזן: "הקשר ארוך הטווח שיש לי עם הליכוד ועם שרי הממשלה יביא בשורה אדירה לתושבי העיר אריאל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/08/23 13:59 כט באב התשפג

מפלגת הליכוד הודיעה: זה המועמד שנתמוך בו לראשות העיר אריאל
חזן ונתניהו | , צילום: גיל דוד

הוועדה המוניציפלית של תנועת הליכוד הודיעה הבוקר (ד') לחבר הכנסת לשעבר אורן חזן המתמודד על ראשות העיר אריאל, כי תתמוך בו במועמדתו לראשות העיר אריאל.

חברי הוועדה, ראש עיריית בת ים צביקה ברוט, צורי סיסו מנכ"ל מפלגת הליכוד, חברת הכנסת לשעבר אסנת מארק ושי חג'ג' יו"ר מרכז השלטון האזורי, העבירו את המכתב לחבר הכנסת לשעבר חזן. בשבוע שעבר הודיעו ההסתדרות הלאומית וועד עובדי אוניברסיטת אריאל על תמיכתם בחה"כ לשעבר.

"בשורה אדירה לתושבי העיר אריאל"

אורן חזן הודה לחברי הועדה המוניציפלית של הליכוד על תמיכתם במועמדתי לראשות העיר. "לאחר שבשבוע שעבר עובדי אוניברסיטת אריאל וההסתדרות הלאומית הודיעו על תמיכתם בי לקראת השינוי הגדול שאנו רוצים להביא לבירת השומרון, גם מפלגת השלטון תומכת בנו ומצטרפת למהפך שנוביל בעיר. אין לי ספק כי הקשר ארוך הטווח שיש לי עם הליכוד ועם שרי הממשלה יביא בשורה אדירה לתושבי העיר אריאל. מדובר בבשורה של ממש לעיר אריאל. ב-31.10 אנו נוציא בע"ה את העיר אריאל לדרך חדשה".