לימור סון הר-מלך: "גלנט הכריח את סמוטריץ לבצע את החורבן"

חברת הכנסת ממפלגת עוצמה יהודית, שהגיעה לנקודת הפינוי בראיון ל"חדשות כיפה": "אימהות וילדים עומדים סביב ההריסות" | על גלנט: "מוביל אג'נדות שמאל ומכריח את סמוטריץ'"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 14/08/23 11:40 כז באב התשפג

לימור סון הר-מלך: "גלנט הכריח את סמוטריץ לבצע את החורבן"
לימור סון הר מלך, צילום: דוברות לימור הר מלך

שעות ספורות אחרי הפינוי במאחז אעירה שחר, בראיון ל"חדשות כיפה" סיפרה חברת הכנסת מטעם עוצמה יהודית, לימור סון הר מלך: "אני רואה הרבה מאוד כוחות שהגיעו נחושים להחריב ולהרוס, כשהם הורסים הם משמידים גם את כל התשתיות, כל היציקות, בחלק מהבתים לא נתנו להם להוציא את הדברים מהבית. לראות אימהות וילדים עומדים סביב ההריסות זה המראה שהכי קשה לראות, אני מכירה את התחושה".

ההרס מגיע בעקבות התקרית בבורקא?

"אלוף הפיקוד לא הצליח בקמפיין הטרור היהודי, אז הוא מגיע לגרוף נקודות בהריסת היישובים. אלוף הפיקוד ודובר צה"ל מנסים לייצר דמוניזציה של המתיישבים ולהמשיך את ההתנהלות שלהם מול המתיישבים", טענה סון הר מלך. "רואים את זה בצורה מובהקת, הרס על כל פחון של יהודים ומנגד אלפי בתים פלשתינים שלא נהרסים. ואין מי שמנסה להרוס", האשימה.

"גלנט הכריח את השר סמוטריץ' לבצע את החורבן"

בצלאל סמוטריץ

בצלאל סמוטריץ' - חתם על הפינוי, צילום: Sraya Diamant/Flash90

אבל מדובר בבניה לא חוקית

"מה זה לא חוקיים? השמאל יצר אצלנו תפיסות לא נכונות, זה כאילו לומר שיש מקום שהוא לא חוקי ליהודים", אמרה חברת הכנסת. "הגיע הזמן שאנחנו נגיד בלי אבחנות, זה שלנו. בשמאל הצליחו לשכנע אותנו ולגרום לנו להתנצל".

איפה בן גביר? לא ראינו התייחסות שלו

"הוא עונה לכל מי שמתקשר אליו והוא מנסה להשפיע במה שהוא יכול, אנחנו לא יכולים לסייע כי זה לא תחום האחריות שלנו".

מה את חושבת על השר גלנט?

"עם ישראל צריך להבין שגלנט הוא לא ימין, הוא מוביל אג'נדות שמאל ומי שתומך בו הם חברי כנסת מהשמאל", טענה, והפנתה אצבע מאשימה: "סמוטריץ' היה צריך לעשות יותר. גלנט הכריח את השר סמוטריץ לבצע את החורבן".

תיעוד פינוי המאחז בבנימין