ראשי המחאה מאיימים: אם זה יקרה - נשתק את המדינה

בעוד הכנסת נמצאת בפגרה, מחאות מתנגדי הרפורמה לא מפסיקות ומובילי המחאה מאיימים לעלות שלב במידה והחלטות בג"ץ לא יקויימו. "אם זה אכן יקרה, מטה המאבק בשיתוף כלל הארגונים נערך לשיתוק מוחלט של המדינה" אמר גורן בהנהגת המחאה

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/08/23 08:31 כו באב התשפג

ראשי המחאה מאיימים: אם זה יקרה - נשתק את המדינה
הפגנות מתנגדי הרפורמה, אתמול, צילום: Ayal Margolin/Flash90

בעוד הכנסת נמצאת בפגרה, מתנגדי הרפורמה ממשיכים במחאותיהם. בין היתר ממשיכים קבוצות מפגינים ממשיכות לרדוף אחר נתניהו בחופשותיו המשפטיות בצפון. ברקע מספר הדיונים הדרמטיים בבג"ץ מאיימים מנהיגים במחאה בנוגע לאפשרות שפסיקות בית המפשט לא יתקבלו על ידי הממשלה.

"שביתה כללית ללא הגבלת זמן"

ב"ישראל היום" צוטט גורם במטה המאבק: "בשבוע האחרון שמענו ארבעה שרים שקוראים לא לכבד את פסיקת בג"ץ" אמר הגורם אמש (שבת) והוסיף: "אם זה אכן יקרה, מטה המאבק בשיתוף כלל הארגונים נערך לשיתוק מוחלט של המדינה - כלומר שביתה כללית ללא הגבלת זמן. אנחנו מקווים שההסתדרות תצטרף לשביתה. אבל גם אם היא לא, יש תיאום בין המון סקטורים גדולים במשק שכבר הצטרפו למהלך".

שקמה ברסלר |

שקמה ברסלר, נאמה אמש | , צילום: Gili Yaari /Flash90

"מיכל רוזנבוים, גלי בהרב מיארה ואסתר חיות"

אמש נאמה שקמה ברסלר ואמרה: "בחזית המאבק כולנו, שמבינים היטב את המחיר שנשלם. הזמן להילחם הוא עכשיו. בחזית נמצאים מתנדבי משטרה שנזרקים, משרתי מילואים שנשקם נלקח מהם", אמרה ברסלר. "מיכל רוזנבוים, גלי בהרב מיארה ואסתר חיות - כפי שמראה כל סקר בחודשים האחרונים, כפי שמראים מאות האלפים שיוצאים חודשים רבים לרחובות, עם ישראל כולו מאחוריכן. אתן עמוד האש לפני המחנה. עדיין לא התחלנו למצות את הפוטנציאל שטמון בהון האנושי שמרכיב את המחנה שלנו", הוסיפה.