"נאצית": היועצת הסרוגה הותקפה בתל אביב

יועצת חבר הכנסת צבי סוכות הותקפה ונדרסה אמש על ידי מפגין רוכב אופניים בכיכר הבימה והגישה הבוקר תלונה במשטרה | "מיעוט אנרכיסטי אלים וכוחני פגע בצורה איומה באישה רק כי חבשה מטפחת"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 11/08/23 11:08 כד באב התשפג

"נאצית": היועצת הסרוגה הותקפה בתל אביב
האירוע האלים, צילום: ללא

חבר הכנסת צבי סוכות הגיע אמש (ה') לכיכר הבימה בתל אביב, במטרה לקיים מפגש הידברות עם מתנגדי הממשלה במסגרת מבצע 'שיח אחים' המתקיים במספר מוקדים בכל רחבי הארץ. יוזמה זו מתבצעת כבר מספר שבועות ברחבת הכיכר.

צפו באירוע הקשה בתל אביב

מארגני המחאה פירסמו בקבוצות קריאה להגיע לפוצץ את השיח. עשרות מפגינים המתינו מראש לח"כ סוכות בכיכר נצמדו אליו, דחפו אותו, קירבו זמבורות לאוזנו וצעקו לעברו קריאות גנאי, כל זאת תוך נסיונות שיח עם אנשים שהגיעו במיוחד למקום במטרה לדבר.

בשיאו של האירוע, היועצת הפרלמנטרית של ח"כ סוכות הותקפה על ידי מפגין רוכב אופנים שדרס אותה פעמיים, ירק לעברה תוך כדי צרחות קשות בפניה -"נאצית". לאחר מכן הושחת גם ציוד של מאהל השיח. הבוקרהגישה היועצת תלונה במשטרה על התקיפה.

ח"כ סוכות מסר: "מיעוט אנרכיסטי אלים וכוחני פוגע בצורה איומה באישה שפשוט חושבת אחרת מהם. מצפה ממשטרת ישראל לעצור את התוקף ולהעמידו לדין. נמשיך במאמצים השיח והחיבור שלנו, כמו במהלך כל המפגשים המרגשים שלנו החודש האחרון בתל אביב ובכל רחבי הארץ. זה מה שרוב העם רוצה ומאמין- הידברות והסכמות. אין לנו ארץ אחרת ואין לנו עם אחר".