מפגינה הפתיעה את עידית סילמן בזמן הטיסה - כך הגיב צוות המטוס

המחאות נגד שרי הממשלה ממשיכות גם בזמן שהכנסת בפגרה, מפגינה תלתה שלט נגד השרה סילמן בעת שזו עשתה את דרכה חזרה לישראל מניו יורק. צוות המטוס ביקש להוריד את השלט

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/08/23 14:01 יז באב התשפג

מפגינה הפתיעה את עידית סילמן בזמן הטיסה - כך הגיב צוות המטוס
השרה סילמן, שוב מפגינים נגדה, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שרי הממשלה וחברי הקואליציה, הפכו ליעד מרכזי להפגנות מאז תחילת חקיקת הרפורמה המשפטית כשהפגנות נערכות גם מול ביתם. השרה להגנת הסביבה עידית סילמן חוותה זאת על בשרה לא מעט פעמים כבר בזמן הממשלה הקודמת וגם במשך כהונתה כשרה בממשלה הנוכחית, כאשר הפגינו נגדה מול ביתה, בכנסים אליהם הוזמנה וגם במהלך סיור ימי שערכה. היום (ו') נרשם שיא חדש כאשר מפגינה תלתה שלט כנגדה והפגינה בזמן הטיסה של השרה.

המחאה - נגד ההפרדה במעיינות

סילמן, ששהתה בניו יורק, טסה חזרה לישראל כאשר מפגינה תלתה כנגדה שלט במחלקת העסקים בה שהתה השרה, בשלט נכתב: "כשנשים תומכות בנשים קורים דברים מופלאים" כאשר המחאה מכוונת נגד החלטתה של סילמן לשעות הפרדה לנשים וגברים במספר מעיינות ברחבי הארץ, מהלך שהחל השבוע. צוות המטוס ניסה להרגיע את הרוחות וביקש מהמפגינה להוריד את השלט, בסרטון מהאירוע נשמע קצין הבטיחות של המטוס מבקש ממנה: "אני מעדיף שתורידי".

סילמן

סילמן, הפגינו מולה גם בים. צילום: שלומית שביט רשות הטבע והגנים

המפגינים שליוו את סילמן בלב ים

כאמור, זוהי לא הפעם הראשונה בה מפגינים נגד השרה. לפני כחודשיים הגיעה השרה להגנת הסביבה לאירוע הכרזת שמורת ים אכזיב. במהלך השיט לעומק הים יחד עם אנשי רשות הטבע והגנים, מפגינים הגיעו בסירות משלהם סמוך לשרה והפגינו נגדה.