גנץ תופס צד בבחירות בירושלים: "רוח מנהיגותית צעירה"

שלושה חודשים לבחירות המקומיות: סיעת המחנה הממלכתי הודיעה על תמיכתה בתנועת התעוררות בירושלים | "החיבור עם מפלגת המחנה הממלכתי הוא בשורה לציבור הליברלי והיצרני בעיר"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 03/08/23 09:52 טז באב התשפג

גנץ תופס צד בבחירות בירושלים: "רוח מנהיגותית צעירה"
גנץ עם אדיר שוורץ, צילום: יוסף מזרחי

לקראת הבחירות המקומיות, הודיעו היום (ה') סיעת המחנה הממלכתי ותנועת התעוררות בירושלים על חתימת הסכם התמיכה. ההסכם נחתם בלשכתו של שר הביטחון לשעבר יו"ר המחנה הממלכתי ח"כ בני גנץ במשכן הכנסת יחד עם יו"ר תנועת התעוררות אדיר שוורץ והסיו"ר מרים סלע.

ירושלמים וירושלמיות בעלי דעות ועמדות שונות ומגוונות

במסגרת תנאי ההסכם ישובצו ברשימת התעוררות למועצת העיר אריאל בזיז ונועה שלום, נציגי סיעת המחנה הממלכתי. הרשימה המלאה מתגבשת בימים אלו וכוללת ירושלמים וירושלמיות בעלי דעות ועמדות שונות ומגוונות, כפי שהיה נהוג בכל רשימה של התעוררות בעבר.

התעוררות בירושלים היא הראשונה שהודיעה במסגרת בחירות 2023 על חיבור עם מפלגה ארצית. לאורך השנים התעוררות פעלה כדי ליצור חיבורים שטובת ירושלים ותושביה הם מעל לכל שיקול פוליטי צר. במציאות הפוליטית הנוכחית, החיבור עם מפלגת המחנה הממלכתי הוא צו השעה כדי לחזק את שיח האחדות והחתירה להסכמות רחבות ברמה הארצית והמקומית.

גנץ

גנץ צילום: Tomer Neuberg/Flash90

גנץ על סיעת התעוררות בירושלים: "שותפות טבעית"

יו"ר המחנה הממלכתי ח"כ בני גנץ מסר: "כבר 15 שנה שהתעוררות מייצגת את ערכי הבסיס בהם דוגלת מפלגת המחנה הממלכתי. התמיכה בתנועה לקראת הבחירות המקומיות היא שותפות טבעית שמטרתה לייצג ציבור בוחרים רחב בירושלים מתוך כבוד לכל חלקי החברה. אני מאמין בכל ליבי שיחד עם יו"ר התנועה אדיר שוורץ שמביא רוח מנהיגותית צעירה ונמרצת ודבקות חסרת פשרות במטרה, איחוד מסוג זה יעורר תקווה בציבור הירושלמי ליברלי ויאחד סביבו תושבים מכל קצוות האוכלוסייה, מבלי לפגוע באף מגזר, כפי שמפלגת המחנה הממלכתי מצליחה ליצור ברמה הארצית".

"החיבור עם מפלגת המחנה הממלכתי הוא בשורה לציבור הליברלי והיצרני בעיר"

יו"ר תנועת התעוררות בירושלים אדיר שוורץ הוסיף: "החיבור עם מפלגת המחנה הממלכתי הוא בשורה לציבור הליברלי והיצרני בעיר. כניסתו של מנהיג כמו בני גנץ, שמהווה מנהיגות מאחדת, שקולה ורציונלית היא צעד חשוב למען ירושלים. תנועת התעוררות מאז ומעולם פעלה למען אחדות הציבור הציוני והממלכתי בירושלים והחיבור עם מפלגת המחנה הממלכתי הוא עוד צעד בדרך כדי ליצור ירושלים מאוחדת, ירושלים של התעוררות. אנחנו קוראים לשותפים נוספים הרואים את עצמם כשותפים לחזון לירושלים ציונית וליברלית להצטרף אלינו בעת הזאת".